کد خبر: 69910 A

استقلال| یاسین سلمانی| امید ابراهیمی

سلام یاسین سلمانی به استقلال | پاسخ منفی استقلال به ستاره ملی‌ پوش

سلام یاسین سلمانی به استقلال | پاسخ منفی استقلال به ستاره ملی‌ پوش

ایران آرت: کاپیتان تیم المپیک ایران موفق به گلزنی در آخرین مسابقه تدارکاتی اردوی ترکیه شد. گفته می‌شود این بازیکن پس از پایان اردوی تیم ملی و بازگشت به ایران، قراردادش را با استقلال رسمی خواهد کرد. 

به گزارش ورزش سه، شاگردان رضا عنایتی که از روز پنج‌شنبه هفته گذشته برای انجام اردوی تدارکاتی راهی اردوی ترکیه شدند، دیروز در سومین و آخرین مسابقه تدارکاتی مقابل تیم الامارات امارات قرار گرفتند که در روز گلزنی یاسین سلیمانی به تساوی برابر حریف خود رسیدند.

تیم المپیک ایران که در دو مسابقه تدارکاتی به دو پیروزی پیاپی مقابل الرائد عربستان و جی‌کی آکادمی غنا رسیده بود، دیروز هم با گلزنی کاپیتان و ستاره خود به همین روند شکست‌ناپذیری ادامه داد و به تساوی یک بر یک برابر امارات دست یافت.

یاسین سلمانی که کاپیتان اول امیدهای ایران است، در شرایطی دیروز موفق شد تک گل شاگردان رضا عنایتی را در کمپ گرین پارک ترکیه مقابل الامارات امارات به ثمر رساند که حالا باید به استقبال نقل و انتقالات و یک جابه‌جایی بزرگ برود.

ستاره آینده‌دار فصل قبل سپاهان که شایعات زیادی درباره انتقال او به تیم‌های بزرگ مطرح است و از استقلال به‌عنوان جدی‌ترین باشگاه داخلی خواهان او یاد می‌شود، با گلزنی در آخرین دیدار تیم المپیک حالا آماده حضور در یک تیم مطرح است تا بتواند مثل تیم امید، در تیم بزرگسالان نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

1900248
 
سلمانی با این ضربه پنالتی تک گل امیدهای ایران مقابل الامارات امارات را به ثمر رساند
 

پاسخ منفی استقلال به امید ابراهیمی

خسرو حیدری از علاقه امید ابراهیمی به بازگشت به استقلال خبر داد.ستاره سابق استقلال به دنبال بازگشت بود!

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری، مربی استقلال در لیگ بیست و دوم و ستاره سال‌های نه‌چندان دور استقلال، با حضور در برنامه ورزش و مردم، به سوالات مجریان برنامه پاسخ داد.

در قسمتی از صحبت‌های حیدری در خصوص مدیریت ضعیف حاکم بر باشگاه استقلال، مربی سابق آبی‌ها از یک ماجرای جالب پرداه برداشت.

حیدری با اشاره به دوره حضور کریمی در مدیریت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات جاری از زمانی صحبت کرد که امید ابراهیمی در بازگشت از قطر در منزل حیدری(باجناق امید ابراهیمی) سکونت داشته و در این بین، حیدری به مدیرعامل وقت استقلال پیشنهاد می‌دهد که در صورت علاقه باشگاه استقلال او می‌تواند با امید ابراهیمی برای بازگشت به جمع آبی‌ها صحبت کند زیر این بازیکن هم قلبا به بازگشت علاقه‌مند است.

حیدری در ادامه با طعنه گفت که فکر می‌کنم اصلا آقای کریمی متوجه نشدند که امید ابراهیمی کیست! نکته جالبی که به خوبی عمق فاجعه مدیریتی در باشگاه استقلال را به تصویر می‌کشد.

به این ترتیب شانس حضور ابراهیمی در جمع شاگردان نکونام برای فصل آینده هم به این ترتیب از بین رفت. بازیکنی که بی‌تردید در صورت آمادگی بدنی به واسطه تجربه بسیار بالای بازی در استقلال و تیم ملی می‌توانست کمک زیادی به این تیم داشته باشد.

استقلال خسرو حیدری امید ابراهیمی یاسین سلمانی
نظرات خوانندگان
  • Amir1375
    پاسخ

    عجله كن بيا بهترين تيم ايران استا جواد به جوانان ايمان
    داره سريع بيا پسر

  • اميد
    پاسخ

    بيا استقلال سال ديگه مثل الهيار و حسين زاده ميري اروپا

  • ماشا
    پاسخ

    آبی آسمانی به تن و هیکل و استیل سردار یاسین.
    یاشاسین سردار یاسین.
    داش جواد مربی بعدی تیم ملیه.
    قالش نزاری.

    • امير

      ماشالله تاجي باتعصب لنگيا منتظر باخت هفته پنجم باشن
      بااين جواناني كه تو راهن

  • ایرانی غیور
    پاسخ

    استقلال بزرگترین وریشه دار ترین وپاک ترین تیم ایران است بافتخار بیا عزی

    • ارتش سرخ

      <b>خخخ چه خوشحال شدین؟حق دارین البته ازبس که تو تیم کثافتکاری رو میشه۰باجوادچکش اتوبوسی منتظرباخت باشیم؟امسال هم هیچی نمیشید</b>

  • درسا
    پاسخ

    استقلال بهترين تيم ايران 💙
    اگه بياي استقلال كه قطعا بهت بازي ميرسه
    اگه بري لونگ بايد بشيني رونيمكت چون هافبك زياد داره

  • ارتش سرخ
    پاسخ

    <b>وای این بدبختای ندیدپدیوببین چه میکنن برای یک بازیکن۰خخخ ایرانی غیورنوشته پاک ترین تیم!کثافت ترین تیم منظورته؟هنوز نیومده اون یکی میگه منتظرباخت هفته پنجم باشید۰دربی حذفی هم زیاد گنده گوزی کردین ولی له شدین۰خخخ اوسکولای بدبخت</b>

    • ناشناس

      خخخ دربي حذفي يامگا و مهدي پور نبودن اگه بودن
      قطعا سوراخ ميشديد رضاميرزايي هم نبود
      امسال ديگه استاد جواد اومده تا شمارو ببره
      بولينگي هاي حكومتي دلاري حقير 💙💙💙💙😂😂😂😂

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین