کد خبر: 69801 A

استقلال| جواد نکونام

سه سورپرایز استقلال رونمایی می‌شود | بمب نقل و انتقالات استقلال کیست؟

سه سورپرایز استقلال رونمایی می‌شود | بمب نقل و انتقالات استقلال کیست؟

عملکرد استقلال در بازار نقل و انتقالات، علاوه بر هواداران، روز گذشته صدای سرمربی تیم را نیز درآورد، اما حالا سرپرست مدیرعاملی استقلال از سه یا چهار خرید جدید خبر داده است. آیا سعید عزت ‌اللهی یا یاسین سلمانی استقلالی خواهند شد؟ شاید خرید چنین بازیکن‌هایی بتواند هواداران را راضی کند.

ایران آرت: علی خطیر اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن جدید است.

عملکرد استقلال در بازار نقل و انتقالات، علاوه بر هواداران، روز گذشته صدای سرمربی تیم را نیز درآورد. جایی که نکونام اعلام کرد خواسته‌های او در تیم انجام نشده و تمامی نفرات مورد نظر وی، راهی باشگاه‌های دیگری شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، با حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، هواداران نیز امیدوار شدند تا وی بتواند تیم را در روزهای باقی مانده از بازار نقل و انتقالات تقویت کند و در نخستین گام، قرارداد مرادمند و مهری نیز تمدید شد و حالا مدیریت جدید در پی عقد قرارداد با نفرات جدید است.

در همین خصوص، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که آنها در حال مذاکره با چند بازیکن مدنظر نکونام هستند و حتی قرار است که سرمربی آبی‌ها، لیست بازیکنان خارجی خود را تحویل مدیریت بدهد تا صحبت‌ها با آنها آغاز شود.

خطیر در این خصوص گفت: از هواداران استقلال بزرگ درخواست می‌کنم به باشگاه و تیم آرامش بدهند و اجازه بدهند طبق برنامه تدوین شده از این گردنه سخت عبور کنیم. الان هم می‌گویم به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. در حال مذاکره با سه، چهار بازیکن مد نظر سرمربی تیم هستم و ان شاالله بلافاصله بعد از حصول نتیجه اخبار از طریق رسانه رسمی باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید

 

استقلال جواد نکونام
نظرات خوانندگان
  • باسلام زمان برای استقلال به سرعت میگذرد اگر به بازیکنان این فصل استقلال توجه نمائید تیمی بسیار جوان و موفق ودر عین حال شایسته میباشند جای نگرانی نیست استقلال با همین بازیکنان یکی از بهترین ها خواهد بود انشاالله

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین