کد خبر: 69582 A

پرسپولیس| استقلال| سعید عزت اللهی| کنعانی زادگان| محمد نادری| رضا اسدی

دعوا بر سر ۵ ستاره فوتبال ایران | کدام بازیکن سهم پرسپولیس و کدام سهم استقلال می‌شود؟

دعوا بر سر ۵ ستاره فوتبال ایران | کدام بازیکن سهم پرسپولیس و کدام سهم استقلال می‌شود؟

حدود یک ماه تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است و 16 تیم حاضر در این مسابقات در حال تکمیل کردن لیست بازیکنان خود هستند.

ایران آرت: چهار تیم مدعی و بزرگ فوتبال ایران برای جذب چند ستاره در دسترس فصل نقل‌وانتقالات جنگ سختی با یکدیگر دارند.

به گزارش فوتبال 360، حدود یک ماه تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است و 16 تیم حاضر در این مسابقات در حال تکمیل کردن لیست بازیکنان خود هستند. کاهش پیدا کردن تعداد ستاره‌های در دسترس باعث شده تا رقابت سختی بین تیم‌های مدعی و بزرگ برای جذب نفرات مذکور به وجود بیاید و هرکدام از این ستاره‌ها با پیشنهادات وسوسه‌برانگیزی مواجه شده‌اند. در این گزارش به پنج تن از مهم‌ترین ستاره‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانی می‌پردازیم؛ بازیکنانی که مشتریان زیادی دارند و البته کار دشواری برای انتخاب.

سعید عزت‌اللهی

هافبک تیم ملی فوتبال ایران طی چند سال اخیر همواره از سوی تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشته اما تصمیم گرفته در خارج از کشور و در قامت یک لژیونر به میدان برود. حالا اما او بیش‌تر از هر زمان دیگری در تیررس تیم‌های داخلی قرار گرفته است و سه تیم صدرنشین لیگ بیست‌ودوم یعنی پرسپولیس، سپاهان و استقلال نسبت به جذب او مشتاق هستند. هنوز حدود 6 ماه از قرارداد عزت‌اللهی با تیم وایله باقی مانده و این تیم دانمارکی در نظر دارد تا با هافبک ایرانی خود ادامه همکاری دهد و قراردادش را تمدید کند اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد، آن‌ها با دریافت رضایت‌نامه، او را به فروش خواهند رساند. تا به الان پرسپولیس نسبت به دو تیم دیگر از شانس بالاتری برای استخدام شماره 6 تیم ملی برخوردار است و اگر او بازهم به بازی کردن در اروپا ادامه ندهد، احتمالا با لباس تیم مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را شروع می‌کند. اگرچه نباید از تلاش‌های صورت گرفته توسط سپاهان و استقلال برای به خدمت گرفتن این هافبک میانی غافل شد و بخت‌شان را بسیار پایین در نظر گرفت.

محمدحسین کنعانی‌زادگان

مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران دیگر بازیکنی است که در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد. خلاف عزت‌اللهی، احتمال بازگشت کنعانی‌زادگان به فوتبال ایران بسیار بالاست. او به طور جدی از سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد دارد و مذاکرات با این سه باشگاه در جریان است. تا به الان پرسپولیس توانسته گوی سبقت را از پرشورها و اصفهانی‌ها در مسیر جذب محمدحسین برباید و این بازیکن تا پوشیدن دوباره پیراهن تیم پایتخت‌نشین فاصله‌ای ندارد. با این وجود باید تا آخرین لحظه صبر کرد. بازیکن فصل پیش تیم الاهلی قطر تا به حال در دوران بازی‌‌گری‌اش کم تصمیم عجیب نگرفته است.

رضا اسدی

درخشش در لیگ بیست‌ودوم هم رضا اسدی را به تیم ملی رساند و هم مجددا او را به یکی از بازیکنان مهم فصل نقل‌وانتقالات تبدیل کرد. این بازیکن چندپسته مورد توجه تمام تیم‌های مدعی و پرطرفدار لیگ بوده است. تراکتور قصد دارد به همکاری با اسدی ادامه دهد و قراردادش را تمدید کند. سپاهان، استقلال و پرسپولیس هم از همان ابتدا علاقه خود را به او ابراز کرده‌اند. اگرچه پیشنهاد سنگین رضا به تیم سابقش پرسپولیس، باعث شد تا پرونده انتقال او به این تیم بسته شود. حالا استقلال و سپاهان با حذف شدن یکی از رقبای اصلی امید بیش‌تری برای جذب اسدی دارند اما بازیکن تیم ملی ایران در تورنمنت کافا به هر 2 باشگاه پیشنهادی سنگین ارائه کرده است. باید دید اسدی از بین این سه تیم کدام یک را انتخاب می‌کند. نباید این نکته را فراموش کرد که شماره 9 فصل قبل تراکتور همواره علاقه زیادی به لژیونر شدن داشته و بدش نمی‌آید در صورت رسیدن پیشنهادی جذاب مجددا طعم حضور در فوتبال خارج از ایران را تجربه کند.

سامان فلاح

درخشش در لباس پیکان و همچنین سن‌وسال بسیار مناسب سامان فلاح او را هم در لیست شاه‌ماهی‌های نقل‌وانتقالاتی پنجره تابستانی گنجانده است. باشگاه پیکان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سه باشگاه سپاهان، استقلال و تراکتور درصدد جذب مدافع 22 ساله‌شان هستند. خودروسازان در این اطلاعیه خبر دادند که تصمیم نهایی را با توجه به صلاح بازیکن و باشگاه اتخاذ می‌کنند. باید دید کاپیتان تیم امید و یکی از آینده‌دارترین مدافعان فوتبال ایران فصل بعد در کدام یک از این سه تیم مشغول خواهد بود.

محمد نادری

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و در لحظات آخر به یک‌باره ورق برنگردد باید بعد از مهرداد محمدی، محمد نادری را دومین خرید خارج از ایران استقلال قلمداد کنیم. فول‌بک 26 ساله 2 فصل اخیر تیم آلتای‌اسپور ترکیه تا پوشیدن دوباره پیراهن استقلال فاصله‌ای ندارد. او از ابتدا در لیست جواد نکونام حضور داشت و گویا بین طرفین توافقاتی هم صورت گرفته است. با این حال نباید آبی‌ها را تنها مشتری جدی نادری بدانیم. تراکتور هم برای تقویت سمت چپ خود، خصوصا پس از جدایی ابوالفضل رزاق‌پور نیاز به بازیکنی چون محمد نادری دارد. می‌بایست به انتظار نشست و دید همه‌چیز مطابق با پیش‌بینی‌ها جلو می‌رود یا قرار است اتفاق عجیبی به وقوع بپیوند.

 

استقلال پرسپولیس محمد نادری سعید عزت اللهی رضا اسدی کنعانی زادگان سامان فلاح
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین