کد خبر: 69354 A

نیمار| نیمار و نامزدش| نیمار و برونو بیانکاردی

افشای قول و قرار جنجالی‌ نیمار با نامزدش؛ خیانت کن به این سه شرط!

افشای قول و قرار جنجالی‌ نیمار با نامزدش؛ خیانت کن به این سه شرط!

نامزد نیمار به این بازیکن گفته که می‌تواند با شرایط خاصی به او خیانت کند! در واقع او مجوز خیانت شریک زندگی‌اش را صادر کرده است!

ایران آرت: رسانه برزیلی گزارش عجیبی را در مورد نیمار و نامزد او منتشر کرده است.

به نقل از خبر ورزشی، یک رسانه برزیلی در گزارشی عجیب نوشته برونا بیانکاردی، نامزد نیمار به این بازیکن گفته که می‌تواند با شرایط خاصی به او خیانت کند! در واقع او مجوز خیانت شریک زندگی‌اش را صادر کرده است!

نیمار و برونو رابطه خوبی با هم دارند و حدود دو ماه پیش نیز با خوشحالی اعلام کردند که قرار است فرزند آنها به دنیا بیاید.

اما رابطه نیمار و بیانکاردی همیشه هم اینقدر خوب نبوده و فراز و نشیب زیادی داشته است که بیشتر مشکلات آنها نیز به عدم وفاداری خیانتهای ستاره برزیلی برمی‌گردد. حالا یک رسانه برزیلی نوشته که بیانکاردی که متوجه شده نمی‌تواند نیمار را مهار کند مجوز خیانت او را صادر کرده اما سه شرط برای او گذاشته که در روابطش آنها را رعایت کند. سایت Em Off در این مورد مدعی شد که سه شرط بیانکاردی از این قرار است: رعایت بهداشت جنسی و استفاده از لوازم جلوگیری در رابطه، نبوسیدن طرف مقابل و مخفی نگه داشتن روابط خود از دید عموم!

این رسانه نوشته که به نظر می‌رسد ستاره ۳۱ ساله دست کم نتواند شرط سوم را رعایت کند (!) چرا که به تازگی خبر رد و بدل کردن پیام‌های عاشقانه از سوی او با یک زن دیگر در روز ولنتاین منتشر شده است! نیمار و نامزدش هنوز به این خبر جنجالی واکنشی نشان نداده‌اند.

نیمار برای دومین بار پدر می‌شود!

 

نیمار نیمار و نامزدش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین