کد خبر: 69189 A

پرسپولیس| علی قلی زاده

فوری؛ علی قلی زاده در راه پرسپولیس | بمب نقل و انتقالات پرسپولیس می‌ترکد

فوری؛ علی قلی زاده در راه پرسپولیس | بمب نقل و انتقالات پرسپولیس می‌ترکد

علی قلی‌زاده بازیکن تیم شارلروای بلژیک فصل قبل به صورت قرضی در تیم ترکیه‌ای کاسیم پاشا بازی کرد و حالا در آستانه انتقال به تیم جدید قرار دارد.

ایران آرت: اعتماد آنلاین نوشت: طبق شنیده‌های خبرنگار ما از منابعی داخل باشگاه پرسپولیس، مدیران این تیم مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن علی قلی‌زاده آغاز کردند. 

به گزارش اعتمادآنلاین، علی قلی‌زاده بازیکن تیم شارلروای بلژیک فصل قبل به صورت قرضی در تیم ترکیه‌ای کاسیم پاشا بازی کرد و حالا در آستانه انتقال به تیم جدید قرار دارد. 

یکی از اهداف اصلی ملی‌پوش تکنیکی فوتبال کشورمان ادامه فوتبال در اروپا و اگر نشد تیم‌های باشگاهی سرشناس لیگ‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس است اما در این بین مدیران پرسپولیس نیز برای به خدمت گرفتن او وارد مذاکره شدند.

علی قلی زاده

پیش از این گفته شده بود که قلی‌زاده یک پرسپولیسی است و در صورت بازگشت به فوتبال ایران تنها لباس این تیم را بر تن خواهد کرد. 

حال باید دید مذاکرات طرفین در نهایت به کجا ختم خواهد شد و آیا این هافبک تکنیکی دوباره در کنار همبازی سابقش در سایپا یعنی مهدی ترابی قرار می‌گیرد یا وضعیت به شکل دیگری خواهد بود.  

پرسپولیس علی قلی زاده
نظرات خوانندگان
  • ارتش سرخ
    پاسخ

    انشاالله زودباش میبنندمدیران خوب پرسپولیس اینهمه دست رودست نمی‌ذارن تاهمه بازیکنان تکنیکی ودرجه یک قراردادببندن باتیم های دیگه وبعدم مدیران بهانه بیاورندوبگندنشود وامکان نداشت وبازیکن قرارداد اشت الان یاسین سلمانی وعلی قلی زاده خودشون چراغ سبز نشان دادن ازتون خواهش میکنم ازمدیران پرسپولیس بازیکن خارجی نگیری وفقط بازیکن بومی ولژیونرجذب کنیدچون پرسپولیس همیشه بابازی کن بومی بهتربودن وبهتر نتیجه گرفته ازقدیم تاحالاحداقل تعصفی بازی می‌کنند مثه بیراوند...

  • سلطان بیا منتظریم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین