کد خبر: 68798 A

سروش رفیعی| پرسپولیس

سروش رفیعی در تاریخ باشگاه پرسپولیس رکورددار شد

سروش رفیعی در تاریخ باشگاه پرسپولیس رکورددار شد

ایران آرت: پرسپولیس پس از بازگشت «سروش رفیعی» به ترکیب اصلی به ۱۰ برد متوالی دست یافت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، بهار ۱۴۰۲ به تاریخی‌ترین نحو ممکن برای پرسپولیس دنبال شد. این تیم هر ۱۰ بازی خود در این سال را با پیروزی پشت سرگذاشت و این روند فوق‌العاده برای این تیم قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام را به همراه داشت. پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با کمرنگ شدن امید قهرمانی به پایان رسانده بود. این تغییر روند با تغییر در ترکیب اصلی و حفظ آن همراه بود. پرسپولیس در این ۱۰ بازی حداقل تغییر را در ترکیب اصلی داشت و چندین بازی متوالی با یک ترکیب به میدان رفت. مهم‌ترین بازیکنی که به ترکیب اصلی راه یافت و جایگاه خود را حفظ کرد سروش رفیعی بود.

کم‌رنگ‌ترین «سروش» در روزهای پایانی ۱۴۰۱

سروش رفیعی در آخرین بازی پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ برابر سپاهان حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. این بازیکن در بازی قبل از آن با تراکتور، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و مرتکب خطای پنالتی شد. رفیعی که در ایام تعطیلی لیگ برای جام‌جهانی برای مسایل غیر فوتبالی دچار چالش شده بود، در آغاز مجدد رقابت‌های باشگاهی شرایط مناسب برای حضور در ترکیب اصلی را نداشت. این بازیکن از ۱۴ بازی آخر لیگ و جام‌حذفی تنها در یک بازی مقابل ون‌پارس اصفهان در ترکیب اصلی حاضر بود و در ۵ بازی اصلاً فرصت بازی پیدا نکرد که چنین آماری در کارنامه رفیعی بی‌سابقه بود.

بیشترین آمار بُرد برای «رفیعی»

بازگشت رفیعی به ترکیب اصلی با تغییر پست این بازیکن همراه بود و رفیعی زوج میلاد سرلک در میانه میدان شد. شماره ۷ پرسپولیس در هر ۱۰ بازی پرسپولیس در ترکیب اولیه حاضر بود. رفیعی در روز قهرمانی پرسپولیس در بازی با نساجی یک گل به ثمر رساند. 

از ۱۰ برد متوالی پرسپولیس، ۷ پیروزی در لیگ بود تا آمار رفیعی در لیگ با پرسپولیس تبدیل به آماری ممتاز شود. رفیعی در ۵۱ بازی برای پرسپولیس، به ۳۵ برد دست یافته و در ۶۹ درصد مسابقات برنده از زمین خارج شده است. این بیشترین درصد برد بین بازیکنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. محسن ربیع‌خواه با پیروزی در ۶۷ درصد بازی‌ها پیش از رفیعی رکورددار بود. مهدی شیری و وحید امیری با برتری در ۶۶ درصد مسابقات در جایگاه سوم و چهارم هستند.

 

پرسپولیس سروش رفیعی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین