کد خبر: 68619 A

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی بازیگر کژوال پوش/ عکس

ساناز سعیدی بازیگر کژوال پوش/ عکس

ایران آرت: استایل ساناز سعیدی بازیگر سریال نیوکمپ چگونه است؟

ساناز سعیدی در بیشتر مواقع کژوال می پوشد، ولی در بعضی از مراسم ها هم دیده شده است که با ظاهر ماکسمال و شلوغ حضر پیدا کرده است.

در نتیجه می توان گفت او هر چیزی را دوست داشته باشد می پوشد و از سبک شخصی در استایل ساناز سعیدی خبری نیست.

استایل ساناز سعیدی

برای آشنایی بیشتر با سبک ماکسیمال می‌توان به پوشیدن چند لایه لباس با رنگ‌های شاد و به اصطلاح جیغ اشاره کرد. 

ساناز سعیدی تا حدودی ماکسیمال پوش است و برای نمونه می توان استایل او در مراسم اکران مردمی فیلم قدغن را مثال زد. افرادی که به سبک ماکسیمال لباس می پوشند باید به اندازه‌ کافی جسور باشند چرا که با پوشیدن لباس‌ های متفاوت، طرح‌ های شلوغ و رنگ‌ های بولد جلب توجه خواهند کرد. اما دقت داشته باشید که این شلوغی به معنی شلخته بودن نیست، بلکه باید با توجه به سلیقه‌ شخصی‌ خود به نحوی هوشمندانه آیتم‌ های ماکسیمال را با یکدیگر ترکیب کنند که استایل‌شان شلخته به نظر نرسد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ساناز سعیدی تا حدودی در این سبک از استایل موفق بوده است.

فراموش نکنید که بیشتر استایل های چند لایه مورد توجه سبک ماکسیمال قرار دارند. نکته جالب این است که افراد در نوع از سبک در خصوص جنس لباس محدودیت خاصی وجود ندارد و از هر جنس پارچه‌ ای می‌ توانند استفاده کنند. ولی باید دقت داشته باشید که پوشیدن لباس های چرم بیشتر از پوشیدن هر مدل لباسی ممکن است به استایل شما حس و حال ماکسیمال ببخشد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ساناز سعیدی در خیلی از استایل های شخصی خود از لباس های چرم و یا لباس هایی که با چرم تزئین شده اند استفاده کرده است.

استایل ساناز سعیدی

ساناز سعیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین