کد خبر: 6381 A

این بازیکنان فوتبال پول پارو می‌کنند

ایران‌آرت: لیگ های برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، سری آ ایتالیا، بوندسلیگا و لوشامپیونه فرانسه پنج لیگ معتبر اروپایی هستند. بازیکنان فوتبال در این پنج لیگ پول پارو می کنند. اما برخی از ستاره ها واقعا حسابشان جداست. نگاهی به پنج بازیکن از هر یک از این پنج لیگ که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند می اندازیم:

وین رونی، همچنان در صدر پردرآمدهای جزیره

رونی خیلی وقت است که دیگر طراوت و شادابی گذشته را ندارد. کاپیتان منچستریونایتد اما با این وجود هنوز هم پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است. شگفت آور است که در میان تمام ستاره های لیگ جزیره ، رونی هفته ای 355 هزار پوند درآمد دارد.
 

مسی از رونالدو جلو زد

در لالیگای اسپانیا همچنان لیونل مسی است که عنوان پردرآمدترین بازیکن فصل را در اختیار دارد یعنی همانند فصل گذشته. مسی که این فصل با تیمش فقط موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شد هفته ای 370 هزار پوند می گیرد یعنی 80 هزار پوند بیشتر از رونالدو.


گونزالو هیگواین ستاره چاق یوونتوس در صدر

گونزالو هیگواین هر چقدر در کشورش آرژانتین محبوب نیست اما در یوونتوس و شهر تورین محبوب است. مهاجم آرژانتینی یوونتوس اکنون پردرآمدترین بازیکن سری آ ایتالیاست. او هفته ای 170 هزار پوند دریافتی دارد.
 

مارکو رویس ستاره همیشه مصدوم در صدر

اشتباه نکنید، پردرآمدترین بازیکن بوندسلیگا از بایرن مونیخ نیست، از بوروسیا دورتموند است و کسی نیست جز مارکو رویس ستاره همیشه مصدوم فوتبال آلمان که هفته ای 120 هزار پوند میگیرد.
 

کاوانی ، در صدر لوشامپیونه

ادینسون کاوانی مهاجم گلزن تیم پاری سن ژرمن که این فصل برترین گلزن شد عنوان پردرآمدترین بازیکن کنونی فرانسه را یدک میکشد. این بازیکن اروگوئه ای میزان درآمد هفتگی اش 170 هزار پوند است

 

لیونل مسی کریستین رونالدو وین رونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین