کد خبر: 58009 A

بازیگر "بازی تاج و تخت" مادر می‌شود/ عکس

بازیگر "بازی تاج و تخت" مادر می‌شود/ عکس

ایران آرت: ناتالی دورمر، بازیگر سریال گیم آو ترونز در حال خوش آمد گویی به اولین فرزند خود است. این بازیگر ۳۹ ساله اکنون ۱۲ هفته است که دختر خود را باردار است. این بازیگر انگلیسی که بخاطر نقش مارجری تایرل در سریال گیم آو ترونز شناخته می‎‌شود، می‌گوید قرنطینه بهترین زمان برای بارداری او بوده است. او خبر باردار بودنش را در جریان یک پادکست به گوش مخاطبان رساند. او اذعان کرده است که احساس خستگی زیادی می‌کند اما عاشق فرزند خود است.

او می‌گوید: "بارداری و فرزند دار شدن بهترین کاری است که در همه‌گیری می‌شود آن را انجام داد. فکر می‌کنم در جریان پاندمی کرونا تعداد تولد نوزادان بسیار زیادتر شده باشد چرا که مردم بجز آن چه کاری می‌توانند بکنند؟" دورمر راجع به بارداریش می‌گوید: "وقتی مردم مادر می‌شوند می‌گویند تمام بینش و سیستم ارزشی آن‌ها تغییر کرده و به شما گوشزد می‌کنند تا زمانی که بچه نداشته باشید معنی درست زندگی را نمی‌دانید. باید بگویم وقتی مادر می‌شوید تمام دیدگاه شما نسبت به زندگی عوض می‌شود و از صحت صحبت دیگران تعجب می‌کنید."

به نقل از روزیاتو، او همچنین دوباره اذعان می‌کند که به طور خالصانه عاشق فرزند خود شده است. ناتالی دورمر راجع به زمان بازگشتش به عرصه کار و بازیگری می‌گوید که احتمالا بسیار سخت خواهد بود تا بتواند در کنار مادری و مراقبت از فرزند به کار خود نیز بپردازد. او امیدوار است که بتواند در تئاتر کار کند چرا که با این اوضاع فعلی او و دنیا راهکار بهتری برای او است. در حقیقت برخلاف کارهای سریال و تلویزیونی که نیازمند کار در ساعات طولانی مدت هستند، او با این کار می‌تواند مدت بیشتری را در کنار دخترش باشد.

67

ناتالی دورمر زاده ۱۱ فوریه سال ۱۹۸۲ است. این بازیگر بخاطر نقش "آن بولین" در سریال Tudors بود که پا به عرصه شهرت گذاشت و بیش از پیش در بین انظار عمومی شناخته شد. او از سال ۲۰۰۵ مشغول کار در عرصه بازیگری است و اولین بار در فیلم Casanova به بازی پرداخت.

 

بازی تاج و تخت ناتالی دورمر گیم آو ترونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین