کد خبر: 5584 A

این تصویر را هیج‌گاه فراموش نمی‌کنیم: حرف‌های تتلو با تتو کنار رییسی!/فیلم

ایران‌آرت: امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو، که با مواضع متناقض و عجیبش در سال‌های اخیر، همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده است، پس از انصراف محمدباقر قالیباف، کاندیدای اصولگرایان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از ابراهیم رییسی، دیگر کاندیدای مورد وثوق جمنا حمایت کرده است. اما این حمایت تا بدان جا پیش رفته است که او در ویدیویی به همراه رییسی حاضر شده و حرف هایی زده است.

به گزارش ایران‌آرت، تتلو علاوه بر این ویدیو، فایل هایی صوتی در کانال تلگرامی اش منتشر کرده که بسیار گنگ و نامفهوم است! او حتی گفته بیایید دو رییس جمهور انتخاب کنیم و در فایلی دیگر گفته که برایش سیاه و سفید فرقی ندارد چون هر دو رحانی روحانی هستند و نهایتا از روحانی خواسته است که به نفع روحانی کنار برود!

آن چه قابل تحلیل است، نیازی است که جناح اصولگرا به حمایت فردی با وضع و حال تتلو احساس می کند؛ جناحی که رسانه‌هایش بارها از تتلو به عنوان خواننده‌ای معلوم‌الحال یاد کرده است.

 تصویری که ابراهیم رییسی را به عنوان یک راست افراطی همراه با امیر تتلو با دست‌های تتوشده و موهای فشن و لحن و صدایی کاملا مغایر با استایل اصولگرایی نشان می‌دهد، قابی است که تا مدت‌ها از خاطرمان نخواهد رفت.

این ویدیو را اینجا تماشا کنید:

حجم ویدئو: 8.33M | زمان ویدئو: 00:00:59
انتخابات ریاست جمهوری ابراهیم رییسی امیرتتلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین