کد خبر: 4622 A

طنازی ها و شوخی های اسحاق جهانگیری معمولا خیلی جدی!

طنازی ها و شوخی های اسحاق جهانگیری معمولا خیلی جدی!

ایران آرت : در روزهایی که اغلب نامزدهای ریاست جمهوری تا دوربین و خبرنگار می بینند سعی می کنند با وعده و وعیدی، نشان دادن علامت v... خودی نشان دهند، اسحاق جهانگیری شوخ طبعی اش گل کرده و پاسخ های طنازانه می دهد. 

این در حالی ست که از او یک چهره جدی با حرف هایی همیشه جدی تصویر شده است؛ برخی این روحیه آقای معاون اول را بیانگر اعتماد به نفس بالا و آسودگی خیال نسبت به نتیجه انتخابات تصور می کنند؛ این گفتگو را بخوانید

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران در خصوص بحث‌هایی در مورد مناظره‌ها و حضور خودش در مناظره‌ها گفت: من در همه مناظره‌ها شرکت می‌کنم. اگر ده تا مناظره هم بگذارند شرکت می‌کنم.

او در مورد حضور رییس‌جمهور در مناظره‌ها هم گفت: آقای رییس‌جمهور کارش زیاد است و نمی‌شود گفت هر جلسه‌ای که گذاشته می‌شود باید بیایند؛ البته در مورد مناظره‌ها ایشان گفته‌اند که شرکت می‌کنند. او برنامه‌اش را هم برای شرکت در مناظره تغییر داده است.

معاون اول رییس‌جمهور در مورد طرح برخی گمانه زنی‌ها درباره انصراف او قبل از مناظره‌ها گفت: ما تا حالا در زندگی‌مان انصراف ندادیم .

جهانگیری در مورد حضور روز گذشته‌اش در معاونت صدا و سیما گفت: من در آنجا صحبت کردم و خوب بود. من تا به حال 45 دقیقه تنهایی در اتاقی ننشستم که حرف بزنم. این کار از حضور در بین خبرنگاران و در شلوغی خیلی بهتر بود.

او در خصوص اینکه گفته شد روحانی در برنامه ضبطی صدا و سیما شرکت نکرده است، گفت: هر کدام از ما قرار بود برای یک برنامه برویم. برنامه اول را گفتند تکمیل شده بود.

او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران در مورد رییس‌جمهور به مزاح گفت: من سخنگوی رییس‌جمهور نیستم. ما الان رقیبیم ممکن است من چیزی علیه رییس‌جمهور بگویم. البته ما با همه رقبا رفیقیم.

جهانگیری درباره اینکه گفته شده نامزدها بهتر است معاون اول خود را هم معرفی کنند، گفت: هر کسی یک شیوه تبلیغات دارد. من معاون اولم را معرفی نمی‌کنم.

معاون اول دولت در خصوص شعار دولتش نیز گفت: شعار را هم معرفی می‌کنیم

 او در پایان در پاسخ به سوالی درباره این که آیا در کابینه دولت بعدی حضور خواهد داشت یا نه؟ با خنده گفت: من امیدوارم رییس جمهور شوم .

 

اسحاق جهانگیری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین