کد خبر: 43273 A

وضعیت عروس خاندان سلطنتی انگلستان، ترحم هری پاتر را برانگیخت

وضعیت عروس خاندان سلطنتی انگلستان، ترحم هری پاتر را برانگیخت

دانیل رادکلیف که اغلب تماشاگران فیلمهای سینمایی او را به عنوان هری پاتر می شناسند اخیرا در مصاحبه ای با یک برنامه تلویزیونی به نام"درباره مردم" گفت که برای مگان مارکل احساس دلسوزی می کند.

ایران آرت، منظور دانیل رادکلیف به فشارهایی است که رسانه های انگیس طی ماههای گذشته به دوشس مگان آورده اند و از ابتدا با ازدوج وی با نوه ملکه مشکل داشتند.

به نظر می رسد اگر در کل انگلستان تنها یک نفر وجود داشته باشد که بتواند بفهمد وضعیت مگان چگونه بوده رادکلیف است، چرا که او نیز وقتی در 10 سالگی به عنوان هری پاتر بازیگر شد به شدت از سوی رسانه ها مورد نقد و فشار قرار گرفت و مدتی طول کشید تا بتواند حقانیت خود را ثابت کند.

به گزارش انتخاب، رادکلیف در خصوص احساس دلسوزی خود برای مگان مارکل گفت: "از دید من شرایط  برای مگان مارکل بسیار وحشتناک است. من هری و ویلیام(نوه های ملکه) را نمی شناسم اما همیشه دوست داشتم آنها را از نزدیک بشناسم، با این وجود همیشه حس می کنم به لحاظ شرایط وضعیت مگان را کاملا درک می کنم."

وی افزود: "من علاقه زیادی به دخالت در زندگی خاندان سلطنتی انگلیس ندارم، اما نحوه پوشش رسانه های انگلیس درباره مگان و همسرش برای من به شدت آشنا و آزار دهنده است و می توانم تصور کنم مگان نسبت به این برخوردها چه احساسی دارد. البته من همیشه حس کرده ام این زوج بسیار عاشق یکدیگرند چرا که در غیر این صورت زندگی بسیار دشوار خواهد بود."

 

هری پاتر مگان مارکل دانیل رادکلیف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین