کد خبر: 43150 A

نگرانی خانم بازیگر بابت سندرم آشیانه خالی

نگرانی خانم بازیگر بابت سندرم آشیانه خالی

ایران آرت: جولیان مور نگران است وقتی دخترش به دانشگاه می‌رود، از سندرم آشیانه خالی رنج ببرد. 

سندرم آشیانه خالی نوعی حس اندوه و تنهایی است که پس از آنکه فرزندان به قصد زندگی جدا یا رفتن دانشگاه برای اولین بار خانه را ترک می کنند پدر و مادر یا سرپرست دچار آن می شود. این مساله می تواند برای پدر و مادر به افسردگی یا بی هدفی منجر شود. 

به گزارش فرامدیا، این بازیگر ۵۸ ساله هنوز از رفتن پسر ۲۱ ساله اش کالیب از خانه به دانشگاه گیج است و طولی نمی کشد که دختر ۱۷ ساله اش لیو هم  بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان برای ادامه تحصیل برود. 

جولیان که با کارگردان بارت فروندلیچ ازدواج کرده است اعتراف می کند که او درباره رفتن لیو گرفتار احساسات شده است اما قبول می کند که این اتفاق برای همه والدینها می افتد. 

او در گفتگویی گفت: کلب الان در دانشگاه است اما لیو هنوز در مدرسه است با من در این مورد صحبت نکنید من گرفتار سیلی از احساسات شدم . او هم به زودی خواهد رفت. "همه چیز تغییر می کند وقتی بچه ها خانه را ترک می کنند. برای همه اتفاق می افتد این طور نیست؟؟ بعد از آن فصل جدیدی شروع می شود : چالشها و احساسات جدید و حتی برخی سالهای جالب و هیجان انگیز پیش رو و لحظه های اجتناب نا پذیر و حس دلتنگی برای وقتی که جوان بودند. "

یک نکته درباره بدون فرزند بودن که جولیان منتظرش هست اینه که با همسرش بارت ۴۹ ساله بدون بچه ها به مسافرت برود. او گفت: من و بارت می توانیم دوتایی و تنها به سفر برویم. 

جولیان و بارت روابط خود را در سال ۱۹۹۶ بعد از همکاری با همدیگر شروع کردند در فیلم اثر انگشت و در نهایت در آگوست ۲۰۰۳ با هم ازدواج کردند. 

جولیان بازیگر برنده اسکار درمورد همسرش می گوید: او خیلی حساس و دلسوز است . او به احساسات دیگران بسیار توجه می کند و ما چیزهای زیادی با یکدیگر به اشتراک می گذاریم. 

 

جولیان مور جولین مور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین