کد خبر: 4306 A

آقای رییس‌جمهور امسال در مهم‌ترین جایزه تئاتر دنیا!

ایران‌آرت: مراسم هفتاد و یکیمین دوره جوایز مهم تئاتر «تونی» را «کوین اسپیسی» بازیگر و کارگردان باسابقه هالیوودی اجرا می‌کند.

 

«هافینگتون پست» نوشت: «کوین اسپیسی» بازیگر ـ کارگردان سرشناس سینما و تئاتر مجری‌گری مراسم مهم‌ترین جوایز تئاتر دنیا را بر عهده گرفت.

کوین اسپیسی

مراسم معرفی برندگان و اعطای جوایز «تونی» ۲۰۱۷ روز ۱۱ ژوئن در تالار موسیقی «شهر رادیو»ی نیویورک برگزار خواهد شد. جوایز «تونی» در دنیای تئاتر، همپای «اسکار» در سینما، «گرمی» در موسیقی و «امی» در عرصه تلویزیون است. همتایان انگلیسی و فرانسوی این مجموعه جوایز هم «اولیویر» و «مولیر» هستند.

«اسپیسی» این روزها در حال بازی در سریال «خانه پوشالی» است که نقش رییس‌جمهور آمریکا را این سریال بازی می‌کند. او که خود از برندگان پیشین جوایز «تونی» است،‌ تاکنون دوبار برنده اسکار شده، یکی برای «مظنونین معمولی» و دیگری برای «زیبای آمریکایی».

به گزارش ایسنا، «اسپیسی» در سال ۱۹۹۱ برای بازی در نمایشی به کارگردانی «نیل سایمون» موفق شد جایزه «تونی» بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص دهد.

سال گذشته پوشش تلویزیونی مراسم «تونی» حدود هفت میلیون بیننده داشت. اما امسال که نمایش محبوب «همیلتون» دیگر در چرخه رقابت‌ها نیست، برگزارکنندگان «تونی» نگران کاهش یافتن تعداد تماشاگران این رویداد فرهنگی ـ هنری هستند.

سال گذشته «جیمز کوردون» مجری‌گری این مراسم را بر عهده داشت. شاید مسئولین «تونی» برای اطمینان از جذب مخاطب «اسپیسی» را که جزو بازیگران طراز اول محسوب می‌شود به عنوان مجری انتخاب کرده‌اند.

 

کوین اسپیسی تئاتر تونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین