کد خبر: 42615 A

اینترنت شهرهای مختلف وصل شد/ دسترسی به واتس‌اپ و اینستاگرام

اینترنت شهرهای مختلف وصل شد/ دسترسی به واتس‌اپ و اینستاگرام

ایران آرت: ایسنا از دسترسی کامل استان هرمزگان به اینترنت جهانی و برقراری دسترسی به واتس اپ و اینستاگرام خبر داد.

به گزارش انتخاب، به نظر می رسد روند اتصال مجدد به اینترنت جهانی در کشور به صورت تدریجی آغاز شده است، روندی که سخنگوی دولت پیشتر از آن خبر داده بود.

علی ربیعی سخنگوی دولت دو روز پیش با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، گفت: من اطلاع دارم در استان هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی گیرد استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی گردد.

از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت ، دسترسی به شبکه های پیام رسان خارجی قطع شده بود، و وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و و ظاهرا تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرورهای داخلی بهره می بردند، قابل دسترس بودند که از دقایقی قبل امکان دسترسی به شبکه های پیام رسان در استان هرمزگان برقرار شد.

تکمیلی//

اینترنت در بخشهایی از تهران نیز وصل شد.

اخبار رسیده به خبرنگار «انتخاب» حاکی از آن است که در مناطقی از تبریز ، هرمزگان ، اراک، مشهد، کرمانشاه و قم اینترنت خانگی ( ADSL ) وصل شده است.

نت بلاک تایید کرد

نت بلاک که یک وبسایت در زمینه آزادی استفاده از اینترنت در جهان است تائید کرد که پس از 113 ساعت قطعی اینترنت در ایران، اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به آرامی در حال افزایش هست و به 8 درصد رسیده است.

 

اینترنت سخنگوی دولت علی ربیعی
نظرات خوانندگان
  • مسعود
    پاسخ

    سلام / اخبار اشتباه نشر ندیدن لطفا من ساکن قم هستم ولی اینترنت خانگی ام فقط سایت های داخلی را باز میکنه و حتی به گوگل دسترسی ندارم ، حالا شبکه های اجتماعی که هیچ.....

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین