کد خبر: 42488 A

اعلام زمان وصل شدن اینترنت

اعلام زمان وصل شدن اینترنت

ایران آرت: علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد اینترنت بیشتر استان ها امروز یا فردا به وضعیت عادی برمی گردد

به گزارش انتخاب، سخنگوی دولت  ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با درخصوص قطعی و محدودیت اینترنت گفت: وقتی اعتراضات صورت گرفت، مشکل اینترنت نداشتیم اما زمانی که با هدایت شبکه‌های معاند برخی اغتشاشاگران در بزرگراه سنگ خالی کرده و راه را مسدود کردند، شورای امنیت کشور تصمیم گرفت و به اپراتورها ابلاغ کرد برای جلوگیری از سوءاستفاده اغتشاشگران اینترنت محدود شود.

ربیعی با تاکید بر این که زندگی مردم نباید مختل شود، گفت: دولت نیز در این زمینه تلاش کرد و اکنون شبکه نظام بانکی و تاکسی‌های اینترنتی مشکلی ندارند. به گفته سخنگوی دولت، ‌جاهایی که با زندگی روزمره مردم در ارتباط هستند مشکلات آنها حل شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات ظرف امروز و فردا در سایر استان‌ها نیز به حالت عادی برگردد.

تجمعات ۸۰درصد کاهش یافته است

سخنگوی دولت با اشاره به تجمعات ۲ روز گذشته در برخی شهرهای کشور، گفت: تجمعات نسبت به روز گذشته ۸۰ درصد کاهش داشته است، اگر روز اول تعداد مردم نگران هم در تجمعات بودند اما از دیروز به این طرف، مردم نگران عادی را نمی بینیم.

وی افزود: از دیروز شیوه‌ها تغییر کرده است، گروهی با سلاح سرد و گرم به خیابان آمده اند و به جای شعار دادند و اعتراض کردن حمله به مراکز نظامی انجام شروع شد.

ربیعی بیان کرد: به قطعیت اعلام می کنم هیچ کس در اعتراض خیابانی مجروح نشده است، بلکه در حمله به مراکز تاسیات انتظامی و نظامی بوده است که تعدادی هم با تیراندازی بوده که از اسلحه‌هایی است که بیرون آمده است.

وی اظهار داشت: برای اعلام آمار نهایی مجروحان نیازمند گذر زمان هستیم، که امروز و فردا که بگذرد و پیش بینی می کنیم که این تجمعات در یکی دو روز آینده موضوع کاهش پیدا خواهد کرد البته ممکن است موارد متفرقه ای وجود داشته باشد، اما تا دو روز آینده تعداد مجروحان و آسیب دیدگان و خسارت ها را اعلام می کنیم.

 

اینترنت ناآرامی‌ های ایران علی ربیعی قطعی اینترنت
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین