کد خبر: 41470 A

بهترین هدیه برای تولد کیم کارداشیان/ عکس

بهترین هدیه برای تولد کیم کارداشیان/ عکس

ایران آرت: کانیه وست برای هدایای گزاف خود به همسرش کیم کارداشیان معروف است، ولی آخرین هدیه او اتفاقا هدیه‌ای معنادار است.

برای تولد ۳۹ سالگی کیم کارداشیان، این خواننده رپ یک میلیون دلار به نام او به خیریه‌های اصلاحات زندان‌ها اهدا کرد. هدیه‌ای که خانم کارداشیان آن را در روز سه‌شنبه در توییتر به اشتراک گذاشت.

کارداشیان نوشت: "من هدایای بی‌نظیری از تمام اعضای خانواده خود دریافت کردم و کانیه بی‌نظیرترین کیف‌های دنیا را برای من گرفت، ولی او همچنین یک میلیون دلار به خیریه‌های محبوب من که بر روی اصلاحات زندان کار می‌کنند به نیابت از من، خودش و کودکان‌مان اهدا کرد. این هدیه قلبم را بی‌نهایت خوشحال می‌کند!"

Untitled

به گزارش ایندیپندنت، این تاجر بزرگ لوازم آرایشی که دوشنبه ۳۹ ساله شد تصویری از "گواهی اهدا" را با توییت خود منتشر کرد که نشان می‌دهد وست به همراه فرزندان خود نورث، سینت، شی، و سالم، به خیریه‌های "کات ۵۰" "برید الایو پراجکت" "ایکوال جاستیس اینیشیتیو" و "انتی رسیدیوزم کوالیشن" یک میلیون دلار اهدا کرده‌اند. 

خانم کارداشیان که پیشتر در سال جاری میلادی اعلام کرده بود می‌خواهد به دنبال حرفه‌ای در دنیای حقوق برود، در سال ۲۰۱۹ به آزادی بیش از ۱۷ نفر از زندان کمک کرده است.

 

کیم کارداشیان کانیه وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین