کد خبر: 41232 A

گریم متفاوت جوکر با بازی جرد لتو/ عکس

گریم متفاوت جوکر با بازی جرد لتو/ عکس

تصویری از گریم متفاوت جوکر با بازی جرد لتو در فیلم Suicide Squad منتشر شد

ایران آرت، دیوید آیر تصویر جدیدی از فیلم Suicide Squad را منتشر کرده که در آن شاهد گریم متفاوت جرد لتو برای بازی در نقش جوکر هستیم.

فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با وجود عملکرد بسیار خوبی که در گیشه داشت و توانست بیش از ۷۴۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، اما نتوانست نظر منتقدان و طرفداران دنیای دی سی (DC) را جلب کند. حال مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری فیلم The Suicide Squad آغاز شده که این قسمت قرار است یک سافت ریبوت برای این فیلم باشد، اما یک ریبوت کامل نخواهد بود. همچنین یکی از بخش‌هایی که انتقاد زیادی از آن شد، ظاهر شخصیت جوکر با بازی جرد لتو، بود که که برای گریم او شاهد خالکوبی‌های متعدد مثل خالکوبی خنده و Damaged و همچنین دندان‌های طلا جوکر بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهر شخصیت جوکر ممکن بود در ابتدا کمی متفاوت‌تر، اما عجیب‌تر باشد.

به گزارش زومیت، دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad که برای ساخت قسمت جدید آن بازنگشته، اخیرا تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور شخصیت جوکر با بازی جرد لتو هستیم که ظاهری متفاوت‌تر دارد. در واقع این تصویر از یک نسخه گریم دیگر برای شخصیت جوکر در فیلم خبر می‌دهد که در نهایت از آن نیز در فیلم استفاده نشد و طبق گفته آیر، این گریم برای نمایش آزمایشی فیلم استفاده شده بود. در این گریم شاهد ابروهای برداشته‌شده و خالکوبی Ha Ha Ha هستیم و دندان‌های جوکر نیز به‌جای رنگ طلایی، رنگی سیاه دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جوکر

مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین شخصیت جوکر قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Suicide Squad را بر عهده دارد.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

جرد لتو جوکر دیوید آیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین