کد خبر: 41018 A

کاهش وزن خانم بازیگر پس از طلاق و اعتصاب غذا/ عکس

کاهش وزن خانم بازیگر پس از طلاق و اعتصاب غذا/ عکس

ایران آرت: زمانی که آنجلینا جولی 44 ساله و برد پیت 55 ساله تصمیم خود را برای جدایی در سال 2016 اعلام کردند بسیاری از طرفداران این دو نفر امید داشتند که شرایط جدایی این دو نفر متوقف شود و به یکدیگر باز گردند. اما این اتفاق نیفتاد و حتی بین این دو نفر جدلی طولانی در زمینه اموال و املاکشان رخ داد.

پیش از این مشخص شده بود که آنجلینا می تواند حضانت اولیه شش فرزند خود را به دست بگیرد، اما به هر حال اثرات جدایی روی آنجلینا جولی بیش از برد پیت خودنمایی کرده است.

به گزارش انتخاب، جدیدترین تصاویر منتشر شده از آنجلینا جولی در کالیفرنیا نشان می دهد که این بازیگر به شدت وزن کم کرده و چهره ای تکیده دارد. اما به نظر می رسد علت این موضوع اعتصاب غذای آنجلینا جولی است. یک منبع آگاه در این خصوص گفت"آنجلینا تقریبا هیچ چیز نمی خورد و با هر نوع خوراکی قهر کرده است. او به سختی غذا می خورد و به عبارتی دقیق تر در اعتصاب غذا به سر می برد."

Angelina-Jolie-Weight-Loss-Health-670x388

بر همین اساس است که به دلیل اعتصاب غذای آنجلینا جولی، این زن بازیگر وزن زیادی را از دست داده است. برخی از نزدیکان همسر سابق برد پیت می گویند که آنجلینا جولی از نوعی اختلال به نام بی اشتهایی عصبی رنج می برد. البته به نظر می رسد بخشی از فشار روی این بازیگر ناشی از تلاش آنجلینا جولی برای تربیت شایسته فرزند خود به بهترین شکل است.

براساس گفته های این منبع آگاه، آنجلینا جولی، بدون تردید تمام تلاش خود را می کند تا مادر خوبی برای مادوکس ، پکس ، زهارا ، شیلو ، ویوین و ناکس شود. اما او به حدی درگیر فرزندانش است که با گرسنه ماندن خودش تا حد آسیب رساندن به سلامتی خود به عنوان نوعی اعتراض به شرایط پیش رفته است.

در حالی که هنوز ادعاهای اعتصاب غذای آنجلینا جولی اثبات نشده است، احتمال می رود این موضوع حقیقت داشته باشد چرا که پیش از این نیز آنجلینا جولی درگیراعتصاب غذا شده بود.

img-1480612128-1348

باید توجه داشت که این اولین بار نیست که وی شایعه شده است که از این اختلال خوردن رنج می برد. گزارش های قبلی مبنی بر اینکه وی در معرض خطر ابتلا به بیماری استخوان بوده و به دلیل مشکلات خوردن مجبور به توانبخشی شده است ، به اثبات نادرست رسیده است و صرفاً آثار داستانی بوده است. بنابراین ، این گمانه زنی های اخیر درباره سلامتی آنجلینا جولی فقط یک شایعه دیگر است که انتظار دارد از بین برود.

 

آنجلینا جولی بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین