کد خبر: 40933 A

رازهای جوان ماندن خانم بازیگر 50 ساله/ عکس

رازهای جوان ماندن خانم بازیگر 50 ساله/ عکس

ایران آرت: جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوود و همسر سابق برد پیت همیشه به لحاظ سلامتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این سلامتی در ظاهر و جوان ماندن وی بسیار موثر است. وی اخیرا در گفتگو با Allure به رموز موفقیت خود در زمینه سلامتی اشاره کرده است.

جنیفر انیستون درباره صبحانه خود می‌گوید: "من اول صبح را با نوشیدن آب کرفس آغاز می کنم. البته نیم ساعت پس از بیدار شدن از خواب کرفس مینوشم. درواقع من خودم را مجبور کنم که به محض بیدار شدن به سراغ قهوه خوردن نروم.پس از آن به سراغ سرکه سیب رقیق شده در آب می روم که گفته می شود به کاهش قند و کلسترول خون کمک می کند."

به گزارش انتخاب، در خصوص پوست، جنیفر آنیستون می‌گوید:"من صورتم را با مواد شیمیایی تحریک نمی‌کنم زیرا نمی‌خواهم با مراقبت بیش از حد طبیعت پوستم را از بین ببرم. من فقط از مواد مغذی و ارگانیک استفاده می‌کنم."

جنیفر انیستون

انیستون می‌گوید از نوجوانی از کرم‌های مرطوب‌کننده برای تضمین سلامت پوست خود استفاده کرده است. یکی از مواردی که او همیشه رعایت کرده عدم استعمال دخانیات است. وی می‌گوید هر اندازه سن انسان بالاتر می‌رود نسبت به سلامت جسمی خود آگاه‌تر می‌شود و بهتر درک می‌کند چه مواردی در بروز بیماری‌های مختلف نقش دارند.

انیستون هیچ نوع شبکه اجتماعی ندارد و می‌گوید ترجیح می‌دهد به جای وقت گذرانی در شبکه‌های اجتماعی و خرد کردن اعصاب خود به این موضوع وقتش را صرف افزایش اطلاعات از طریق مطالعه مستمر کند. او یک ورزشکار حرفه‌ای نیز محسوب می‌شود و می‌گوید حتی یک لحظه هم به ترک ورزش فکر نمی‌کند.آنیستون سالهاست به غذاهای فست فودی لب نزده است و معمولا سعی می‌کند غذاهای کنسروی و رستورانی نخورد. 

جنیفر آنیستون جنیفر انیستون خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین