کد خبر: 40385 A

هدیه ارزشمند آرنولد به دختر معروف 16 ساله

هدیه ارزشمند آرنولد به دختر معروف 16 ساله

ایران آرت: این روزها گرتا تونبرگ به یکی از سرشناس ترین چهره ها در فضای بین الملل شده است. این فعال زیست محیطی نوجوان که برای حفظ زمین مبارزاتی جدی را آغاز کرده است پس از حضور و سخنرانی در سازمان ملل متحد این بار در پی سفر به موترال کانادا و ادامه روند اعتراضی خود نسبت به تغییرات اقلیمی است.

جالب است بدانید او سعی می کنید مسیرهای خود را با وسایل حمل و نقلی طی کند که کمترین نرخ آلودگی زیست محیطی را دارند و مسیرها را با کشتی یا خودروهای الکتریکی می پیماید. اکنون او در آستانه سفر به مونترال با پیشنهاداتی از سوی طرفدارانش برای استفاده از خودروهای الکتریکی مواجه است.

به گزارش انتخاب، تونبرگ در جریان گفتگو با یک نشریه سوئدی به این موضوع اشاره کرد و گفت: "آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر و فرماندار پیشین کالیفرنیا ماشین الکتریکی خود را به من و پدرم پیشنهاد داد."

گرتا تونبرگ ، فعال اقلیمی سوئدی 16 ساله قصد دارد در مونترال در یک تظاهرات پرشور درباره آب و هوا شرکت کند. تخمین زده می شود حداقل 300 هزار نفر در این راهپیمایی شرکت کنند. به نظر می رسد مردم از دیدن او در مونترال بسیار هیجان زده اند و پیشنهاد داده اند گرتا اتومبیل های برقی آنان را استفاده کند. اما یکی از جالبترین پیشنهادهایی که وی دریافت کرد ، از طرف شخصیت اصلی فیلم ترمیناتور بود.

مونترال کانادا از هفته ها پیش در حال برنامه ریزی برای راهپیمایی گسترده است. بعضی از مدارس کلاس هایی را برای امکان حضور و حمایت دانش آموزان از این راهیپیمایی لغو کرده اند. جاستین ترودو نیز اعلام کرده است که در کنار تونبرگ راهپیمایی خواهد کرد.

 

آرنولد شوارتزینگر گرتا تونبرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین