کد خبر: 40361 A

خواننده معروف: دخترم نماد فرهنگی است/ ماجرای یک دعوای حقوقی

خواننده معروف: دخترم نماد فرهنگی است/ ماجرای یک دعوای حقوقی

ایران آرت: بیانسه دختر هفت ساله خود، بلو آیوی کارتر را در چالش حقوقی اخیر با یک طراح مراسم عروسی، "نماد فرهنگی" نامید.

به گزارش اسکای نیوز، این هنرمند می‌خواهد مالکیت معنوی نام‌ تجاری "بلو آیوی کارتر" را به نام خود ثبت کند ولی وندی مورالز به آن اعتراض دارد چرا که ادعا می‌کند این نام اول توسط او استفاده شده است.

وکلای بیانسه اکنون از دفتر ثبت اختراعات و نام‌ تجاری ایالات متحده‌ خواسته‌اند اعتراض این فرد را نادیده بگیرد.

به نوشته ایندیپندنت، آنها استدلال کرده‌اند بزرگ‌ترین فرزند بیانسه با همسرش جی‌زی، یک "نماد فرهنگی" است که "به عنوان یک ستاره مد کودکان  شناخته می‌شود و برای "انتخاب‌های لباسش" بارها گرامی داشته شده است و زندگی و فعالیت‌های او از نزدیک توسط رسانه‌ها و عموم مردم دنبال می‌شود".

این سند حقوقی اذعان می‌دارد در مقابل خانم مورالز فقط یک "خرده تجارت" دارد با "چند کارمند معدود"، شبکه‌های اجتماعی او هم حضور کم‌رنگ و کم‌طرفداری دارند.

در ادامه این سند آمده است: "خواهان که ادعا می‌کند مشتریان ممکن است نام یک بوتیک تجاری طراحی ازدواج را با نام بلو آیوی کارتر، دختر دو تن از مشهورترین هنرمندان جهان، اشتباه بگیرند ادعایی کاملا بیهوده دارد و باید از اساس نادیده گرفته شود".

بیانسه اخیرا برای ترانه خود "هدیه" در فیلم "شیرشاه" با دختر خود همکاری کرده است که بلو آیوی را به جوان‌ترین هنرمند زن در تاریخ تبدیل کرد که در فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد حاضر شود.

بلو آیوی مرتب در مراسم‌ پرطمطراق، از جمله جوایز گرمی ۲۰۱۹ و رونمایی جهانی از شیرشاه، والدین خود را همراهی می‌کند.

بیانسه و جی‌زی همچنین یک دوقلوی دو ساله دیگر به نام‌های رومی و سیر کارتر نیز دارند.

 

بیانسه خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین