کد خبر: 4034 A

مجری جنجالی تلویزیون: آدم داغی هستم!/عکس

مجری جنجالی تلویزیون: آدم داغی هستم!/عکس

ایران‌آرت: جواد خیابانی، مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال میهمان جمعه شب برنامه دور همی با اجرای مهران مدیری بود.

به گزارش ایران‌آرت، خیابانی که مدتی است به خاطر اشتباهاتش در گزارش فوتبال، تحت فشار است، در این برنامه، هم از خود دفاع کرد و هم واکنش عصبی از خود بروز داد. مدیری چند جمله از او در خلال گزارش هایش را که به جملات قصار خیابانی معروف شده است، برایش خواند و از او توضیح خواست اما جواد خیابانی گفت اینها طبیعی است و حتی در مواردی به مردم تاخت که او را سوژه کرده اند. در ادامه اما خیابانی فرانچسکو توتی، مهاجم افسانه ای تیم فوتبال رم ایتالیا را مثال زد که جک هایی که درباره ش ساخته می شود را کتاب می کند و می فروشد و از ناشران خواست کتاب سوتی های او و طنزهایی را که مردم از آن ها می سازند، جمع آوری کرده و منتشر کنند!

این در حالی است که به نظر می رسد خیابانی و چند گزارشگر تلویزیون که مدتی است با انتقادات به خودشان برخورد عصبی طنزآلود دارند، راه را اشتباه می روند و به جای اصلاح خود، بر اشتباهاتشان اصرار می ورزند و حتی از یاد می برند که اگر مردم به این اشتباهات در قالب های طنز می خندند، هدفشان بروز انتقاد نسبت به برخی کم کاری هاست.

خیابانی نهایتاً به مدیری گفت دوست دارد همین ها حالا بمیرد. از اینجا به بعد گفت وگو از روال منطقی خارج شد و خیابانی نشان داد، بسیار بابت انتقادها تحت فشار است.

این گفت وگو فرازهای جالب توجه فراوانی داشت. جایی که خیابانی باز هم اصرار داشت سخنانش را با شعری همراه کند و باز هم دچار اشتباه شد وقتی به جای «خدا گر ز حکمت ببندد دری، به رحمت گشاید در دیگری» را جا به جا و اشتباه خواند. او در بخشی از گفت وگو نیز گفت که آدم داغی است! چرا که دوست دارد با حرارت گزارش کند.

مهران مدیری جواد خیابانی برنامه دورهمی دور همی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین