کد خبر: 40312 A

درآمد بالای سلبریتی‌ها از پست‌های اینستاگرامی

درآمد بالای سلبریتی‌ها از پست‌های اینستاگرامی

ایران آرت: افراد مشهور و پرطرفداری مانند کایلی جنر و سلنا گومز می توانند یک پست اینستاگرامی را با بالاترین رقم ممکن به فروش برسانند. تنها کافیست آنان یک محصول را تبلیغ کنند تا تعداد زیادی از کاربران به سمت خرید این محصول تمایل پیدا کنند.

به گزارش انتخاب، طبق تحقیقات انجام شده توسط Mediakix ، ستاره های برتر تلویزیون یا چهره های سرشناس هنری بین 5،000 تا 15،000 دلار برای یک پست اینستاگرامی درآمد کسب می کنند. میانگین درامد ستاره ها بین 37000 دلار تا 444،000 دلار در سال است. البته این یک میانگین پایین رده است. اگر پستهای تبلیغاتی در محدوده متوسط به بالا باشد می توانند حتی بیشتر درآمد کسب کنند یعنی 888،000 دلار تا 1.33 میلیون دلار در سال.

جالب است بدانید شخصی مثل کایلی جنر به طور میانگین بین 1 میلیون تا  2 میلیون دلار در سال کسب می کند. کایلی جنر در راه رسیدن به عنوان میلیاردرهای خودساخته است ، تا حدود زیادی به لطف خطوط لوازم آرایشی و تبلیغاتش کسب درامد کرده است. درواقع او چندان خوساخته نبوده بلکه به لطف تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام داده کسب درامد کرده است.

براساس گزارش نیویورک پست ، جوانترین عضو خاندان کارداشیان-جنر که 113 میلیون دنبال کننده دارد  از یک پست اینستاگرامی یک میلیون دلار درآمد کسب می کند. حامیان جنر شامل برندهای مشهوری مثل کالوین کلین هستند و در نتیجه وی حدود دو پست در هر ماه برای حامیان مالی خود ارسال می کند. این به این معناست که این ستاره واقعیت می تواند تنها از طریق سود اینستاگرام در سال حداکثر 24 میلیون دلار درآمد کسب کند.

 

سلنا گومز کایلی جنر سلبریتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین