کد خبر: 39789 A

اعتراف برد پیت پس از 20 سال

اعتراف برد پیت پس از 20 سال

ایران آرت: برد پیت بازیگر سرشناس هالیوود اخیرا در جریان مصاحبه ای گفته است در جریان بازی در فیلم "هفت سال در تبت" (1977) نمی دانسته نقشی بازی می کند که پیش از این نازی بوده است.  

به گزارش انتخاب به نقل از تلگراف، معمولا بازیگران درباره بخش هایی از فیلم یا سریالی که بازی می کنند تحقیقات زیادی انجام می دهند به ویژه اگر این نقش بر اساس یک شخص واقعی باشد، اما به تازگی برد پیت فاش کرد که او تصوری از نقشی که در فیلم "هفت سال در تبت" بازی کرده بود نداشته است.

او گفت:"من فکر می کنم نادیده گرفتن آن یک اشتباه در فیلم بود. منظور من این است که این موضوع حتی می توانست به عنوان یک تلنگر معنوی در نظر گرفته شود پس چرا پنهانش کردیم؟."

در این فیلم که محصول سال 1997 است، پیت در نقش کوهنورد اتریشی هاینریش هارر بازی کرد که در سال 1948 معلم دالایی لاما شد. اما آنچه که این فیلم پوشش نمی داد دخالت قبلی وی در حزب نازی بود که در سال 1938 به وقوع پیوسته بود. او می گوید اکنون مردم کمتر فیلمی را که سال ها پیش بازی کرده ام قضاوت می کنند اما خوب می دانم که بهتر بود جور دیگری بازی می کردم.

جالب است بدانید هفت سال در تبت در زمان اکران با جنجال های فراوانی همراه شد و بسیاری از مذهبیان منطقه تبت به خاطر این فیلم نسبت به برد پیت نظری منفی پیدا کردند.

 

هالیوود برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین