کد خبر: 3962 A

یک بازیگر دیگر، یک طراح لباس و آقایی که کراوات را از قرآن الهام گرفته هم برای رییس جمهوری اسم نوشتند/عکس

ایران آرت : عصر امروز، ستاد انتخابات کشور نسبت به دیروز شلوغ تر بود. یک بازیگر، یک طراح لباس، یک کارشناس ارشد کلام و عقاید اسلامی و یک روانشناس از جمله کسانی بودند که مقصدشان میدان فاطمی بود.

 پریسا دهکمه ای، طراح لباس است و روی رای خانم ها حساب باز کرده است. او میزان مشارکت را بالای 70 درصد و همه نامزدهای ثبت نامی را رقیب جدی می داند. او به خاطر طراح لباس بودن معتقد است مشهور و محبوب است.


همچنین سیروس میمنت هنرپیشه سینما و تلویزیون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

سیروس میمنت 57 ساله است، می گوید 5-6 سال است که بیکارم و ثبت نام کردم. به میزان رأی آوری فکر نکردم چون مطمئنم تأیید صلاحیت نمی شوم دوست داشتم حرکتی کنم تا ساکن نباشم. اگر رئیس جمهور شوم می خواهم باقی مانده عمرم را کف دست بگیرم با اختلاس و دروغگویی و بی تفاوتی بجنگم. میزان مشارکت را بالای 60 درصد پیش بینی می کنم.

پیش از این گلپایگانی، بازیگر نقش آتقی هم برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود. 

سیروس میمنت

 

آرین حاتمی فرد، دکتر روانشناسی است و با زبان انگلیسی صحبت می کند. او می گوید به احتمال زیاد ردصلاحیت می شود اما برای حمایت از روحانی ثبت نام کرده است. حاتمی نیز میزان مشارکت مردم در انتخابات را این دوره بالای 70 درصد برآورد می‌کند.


رمضان نورا، جوان ۳۸ ساله‌ای سیستان و بلوچستانی است که با لباس محلی به وزارت کشور آمده است. او می‌گوید سی رکورد در گینس به اسمش ثبت شده. نورا، عکس شهید خزایی را به خود آویزان کرده بود.

 

عباس مولایی قاسمی، کارشناس ارشد کلام و عقاید اسلامی دارد. کراوت زده و می‌گوید برای این کروات زدن دلیل قرآنی دارد زیرا قرآن افراد به زیبا بودن توصیه می‌کند و کروات زدن موجب زییایی افراد می‌شود.

 

 

انتخابات ریاست جمهوری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین