کد خبر: 39614 A

شکایت خواننده زن از روابط زهرآگین با مردان!

شکایت خواننده زن از روابط زهرآگین با مردان!

ایران آرت: نیکی میناژ در مورد "روابط زهرآگین" حرف زده و به زنانی که در وضعیت مشابه قرار دارند پند داده است.

روز یکشنبه، میناژ، خواننده رَپ "استار شیپز" در رشته توئیتی با اشاره به مرد سابق زندگیاش  که او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داده، نوشته چگونه از "حرف زدن" می‌ترسیده است.

میناژ نوشت: "هیچ‌وقت نمی‌دانستم این فرد در چه حالت روحی است و ممکن بود چیزی به اشتباه بگویم تا به خاطرش مرا کتک بزند".

او گفت: "فکرمی‌کردم عشق باید دردناک باشد" و اشاره کرد که رابطه خشن و زننده میان پدر و مادر او باعث شده بود تصور کند جنگ و دعوای دائم با دوست پسرش "رفتاری طبیعی" است. 

میناژ در ادامه گفت: "ترک کردن هم آسان نیست، به ویژه در دنیای اینستاگرام که تنها چیزی که مردم می‌خواهند، پست عکس‌های روابط‌شان برای جلب توجه است. مرد باید به شما احساس امنیت بدهد نه وحشت".

به گزارش ایندیپندنت، این خواننده ۳۶ ساله، در ادامه به پنج کار اشاره کرده که "مردی که شما را دوست دارد" انجام نمی‌دهد، از جمله تحقیر شما در شبکه ها اجتماعی، پنهان کردن جایی که می‌رود، داشتن رابطه با دیگری و یا کتک زدن شما.

میناژ می‌گوید هرچند سرانجام در جایی قرار گرفته که احساس می‌کند "امن است‌، قدرش را می‌داند و بدون قید و شرط دوستش دارد"، اما باید نخست یاد می‌گرفت چطور خودش را دوست داشته باشد.

او افزود: "اگر به مردی اجازه نمی‌دهید با مادر، خواهر یا بهترین دوستتان بدرفتاری کند چون دوستشان دارید، نباید اجازه بدهید با شما هم  رفتار بدی داشته باشد، چون شما خودتان را هم دوست دارید".

"مساله قضاوت کردن نیست. ما زیاد قضاوت می‌کنیم. خودتان را بکشید بالا".

توئیت‌های میناژ صدها هزار بار ‌توئیت مجدد و در موردش اظهارنظر شد. هوادارانش او را به خاطر به‌اشتراک گذاشتن تجربه‌اش و حمایت از زنان در روابط توهین آمیز تحسین کردند.

 

نیکی میناژ خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین