کد خبر: 39592 A

مجسمه مرد آهنی سینما ساخته شد/ عکس

مجسمه مرد آهنی سینما ساخته شد/ عکس

ایران آرت: فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» در حدود شش ماه پیش منتشر شد، اما هنوز هم صحبت‌های زیادی از آن می‌شود و دیگر مختص به آمریکا نیست و کشور‌های زیادی به آن علاقه دارند.

مجسمه مرد آهنی در ایتالیا برای ادای احترام به این ابرقهرمان که خودش را برای نجات زمین قربانی کرده بود ساخته شد که در یکی از مناطق شهر توسکانی قرار دارد. این مجسمه «مرد پولادین» نامگذاری شده و شاید تصور شود که منظور سوپرمن، ابرقهرمان دنیای دی سی است.

10500972_905

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در زیر این مجسمه نوشته شده است: اولین بنای تاریخی در اولین سال مرگ مرد آهنی به وی اهدا شد. تونی استارک به عنوان مردی که زندگی خود را برای باور‌های خود از دست داد،تنها این موضوع را به ما یاد آوری می‌کند که آینده انسان به تصمیم ما بستگی دارد و همه‌ باید قهرمان باشیم.

10500973_207

کمپانی مارول برای اولین بار از این شخصیت در سال ۲۰۰۸ استفاده کرد. این فیلم با دو پروژه دیگر ادامه پیدا کرد و به یک سه گانه تبدیل شد. داونی جونیور بازیگر نقش مرد آهنی برای ۱۱ سال در راس فیلم‌های دنیای مارول بود و علاوه بر این سه گانه در تمامی فیلم‌های «انتقام جویان:پایان بازی» حضور داشته است. او یک ماه پیش جایزه افسانه دیزنی را نیز دریافت کرد.

با مرگ «تونی استارک» و «عقاب سیاه» و همچنین بازنشستگی استیو راجرز فیلم‌های سینمایی دنیای مارول وارد فاز چهارم شده است.

 

مرد آهنی انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین