کد خبر: 39473 A

سوپراستاری که در همه فیلم‌ها خوراکی می‌خورد!/ عکس

سوپراستاری که در همه فیلم‌ها خوراکی می‌خورد!/ عکس

ایران آرت: شاید اگر از طرفداران برد پیت باشید تا کنون متوجه شده اید که برد پیت دراغلب فیلم ها در حال خوردن خوراکی است اما چرا اینگونه است؟

از یازده یار اوشن گرفته تا روزی روزگاری در هالیوود، در هر شرایطی بردپیت در حال خوردن خوراکی در فیلمهای خود دیده شده است. این در حالی است که برخی بازیگران حتی یکبار نیز با چنین ظاهری برابر دوربین دیده نشده اند.

اما چرا او این کار را می کند؟ آیا این نوعی از روش های عجیب بازی کردن است ، یا اینکه او همیشه از سوی کارگردان به خوردن خوراکی جلوی دوربین تشویق می شود؟ جالب است که او اخیرا در مصاحبه ای با JOE گفت که اخیرا همبازی او در روزی روزگاری در هالیوود؛ مارگوت رابی به او گفته که چرا همیشه خوراکی می خورد. درواقع پیت می گوید تا پیش از این متوجه نشده بود که مدام خوراکی می خورد.

به گزارش انتخاب، پیت در این خصوص می گوید:" به طور کلی من عادت ندارم مدام غذا بخورم یا وعده های غذایی کامل بخورم بر این اساس سر صحنه فیلمبرداری وقتی با پیشنهاد خوردن خوراکی مواجه می شوم به سرعت می پذیرم و برخی کارگردان ها هم تاکید دارند من این کار را انجام دهم. من برخلاف بسیاری از افراد مشکلی با خوردن خوراکی جلوی دوربین ندارم.


thumbnail

برد پیت سوپراستار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین