کد خبر: 3944 A

احمدی نژاد و 10 همراهش ثبت نام می کنند/ سیستم غافلگیری!

احمدی نژاد و 10 همراهش ثبت نام می کنند/ سیستم غافلگیری!

ایران آرت : محمود احمدی نژاد با سیستم غافلگیری اش شوکی عجیب به شورای نگهبان، رسانه های اصولگرا و حتی معادلات انتخابات ریاست جمهوری وارد کرد

به خصوص اینکه می گویند این همه برنامه های او نیست! 

محمود احمدی نژاد دقایقی پس از ثبت نام برای حضور در انتخابات ریاست جمهور ی گفت:  معظم رهبری سفارش کردن من شرکت نکنم. به عنوان کاندیدا من هم پذیرفتم گرچه توصیه ایشان به معنای نهی نبود. علی رغم اینکه توصیه ای شان مانع از حضور نبود و علی رغم اینکه فشار گسترده ای از ناحیه مردم به این خادم بود که وارد میدان انتخابات شوم اما به قول اخلاقی خود پایبند هستم. 

او خیلی شفاف می گوید قصدش از ثبت نام حمایت از بقایی ست که معنایی غیر از زیر فشار گذاشتن شورای نگهبان ندارد. 

البته این تنها راهبرد رئیس‌ دولت نهم و دهم نیست، او مسعود زریبافان معاونش و نیز عبدالرضا شیخ الاسلامی، وزیر کار دولتش را هم برای نامزدی در انتخابات راهی وزارت کشور کرده است. 

گفته می شود در روزهای بعدتر مهرداد بذرپاش، مهدی کلهر و نیز دو سه مشاور دیگر او هم ثبت نام خواهند کرد که ممکن است شمارشان حتی از 10 نفر هم بگذرند. 

حرکت احمدی نژاد یک شوک واقعی به فضای انتخاب دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری شده است که با روحیه غیر قابل پیش بینی و غافلگیر کننده اش کاملا تطابق دارد. 

در این میان ثبت نام خود احمدی نژاد رسانه های اصولگرا را در بلاتکلیفی کاملی فرو برده که چگونه این حرکت او و ولایتمداری اش را وصله پیله کنند. 

جالب اینجاست که در شبکه های اجتماعی حرکت امروز احمدی نژاد و همراهانش برای ثبت نام در انتخابات با دو بازخورد کاملا متفاوت روبرو شده است بسیاری از کارشناسان سیاسی، حرکت امروز او را نوعی انتحار سیاسی دانسته اند که سبد رایش در طیف سنتی جامعه را مخدوش می کند اما در مقابل شماری این خیز جمعی برای بازگشت به قدرت را هیجان انگیز قلمداد کرده اند که برای جامعه جوان ایران جالب توجه است. 

انتخابات ریاست جمهوری محمود احمدینژاد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین