کد خبر: 3905 A

دورخیز مرد سنگین وزنِ دمپایی پوش و مردی با کراوات قرمز برای ریاست جمهوری+عکس

ایران آرت: نام‌نویسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور آغاز شد که از همان ساعات ابتدایی  بیش از ۲۵ نفر از شهروندان عادی برای رییس جمهور شدن به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی مراجعه کردند.

در بین همه آنهایی که در اولین ساعات ثبت نام  برای رییس جمهور شدن به وزارت کشور  مراجعه کردند،  فردی سالمند با تن پوشی منقش به پرچم ایران و همچنین نوشته ای با مضمون نوکر ملت ایران، قرآن در دست بیش از دیگران جلب توجه می کرد.

 در اولین  ساعت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم  یک زن نیز جهت ثبت نام در ستاد انتخابات حضور پیدا کرد.

از جمله نکات جالب دیگر ساعت اول ثبت نام های امروز حضور فردی بود که حتی  کفش نیز به پا نداشت و با دمپایی برای ثبت نام جهت رییس جمهور شدن به وزارت کشور مراجعه کرد و  علت را بزرگ بودن پای خود بیان و در حالی که می‌گفت نگهبان   یک کارخانه کاشی سازی است از  قصدش برای شنا با ترامپ رییس جمهور آمریکا  در اقیانوس هند برای خبرنگاران حاضر سخن می‌گفت.

ایسنا می نویسد: حدود ساعت ده صبح اولین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری مصطفی میرسلیم کاندیدای حزب موتلفه اسلامی با همراه جمعی از هواداران خود در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد که می توان او را اولین گزینه احتمالی شناخته شده برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به حساب آورد.

از حواشی دیگر ثبت نام کاندیداها در اولین روز حضور افرادی با کراوات برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری بود. در عین حال قاسم شعله وری نیز که سابقه نمایندگی دوره سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد و پس از حوادث سال  88نیز به سه سال زندان محکوم شده بود برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرد.

حضور شعله سعدی در ستاد انتخابات با حواشی همراه بود و در ابتدا از ورود او به سالن وزارت کشور ممانعت می شد. در عین حال میکروفن ها در سالن نشست خبری برای سخنرانی اش باز نشد که البته او در جمع خبرنگاران به ارائه سخنانی پرداخت و گفت که با شعار نجات ایران به صحنه انتخابات آمده و  وابستگی به هیچ حزب و گروهی ندارد.

خبرنگاری نیز در خصوص حضور او با کروات برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری پرسید و او گفت که در هیچ جای قانون گفته نشده که نباید کراوات پوشید یا رئیس‌جمهور نباید کروات داشته باشد .

 یک کارشناس ارشد تربیت بدنی  فاقد شغل نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام و هدف خود را حل مشکل بیکاری و تورم اعلام کرد و گفت که در صورت انتخاب به مردم 300 هزار تومان یارانه خواهد داد.

 

 

 

 

57466018

انتخابات رییس جمهور رییس جمهوری کراوات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین