کد خبر: 38825 A

دو خواهر مانکن معروف را دزد زد!

دو خواهر مانکن معروف را دزد زد!

ایران آرت: جی‌جی حدید فاش کرد هنگامی که برای تعطیلات به جزیره میکونوس یونان رفته بودند دزد او و خواهرش بلا را زده است.

این مدل روز جمعه در اینستاگرام در صفحه عکاسی خود @gisposable که عکس‌های سفرشان  را در آن  به اشتراک می‌گذارد، درباره این حادثه نوشت. به گزارش ایندیپندنت، حدید در زیر یکی از عکس‌هایش نوشت: "اینجا میکونوس است، اجازه ندهید اینستا سر شما کلاه بگذارد. دزد ما را زد. هرگز دوباره به اینجا نمی‌آیم. و به شما هم توصیه نمی‌کنم اینجا بیایید. پولهایتان را جای دیگری خرج کنید".

اگرچه حدید در مورد این سرقت جزئیات بیشتری نگفته است، پدرش محمد حدید فاش کرد که این حادثه دخترهایش را شوکه کرده است. محمد حدید در گفتگو با TMZ توضیح داد که دخترهایش در زمان سرقت همراه با محافظانشان بیرون بودند.

او فاش کرد که در این حادثه هیچ کس صدمه ندید اما وسایل شخصی بلا و جی‌جی را دزدیدند.

این دو مدل برای جشن تولد ۳۴ سالگی خواهر بزرگترشان، آلانا به میکونوس رفته بودند.

gigi-bella-hadid

هزاران نفر از طرفداران حدید زیر پست اینستاگرام او درباره این دزدی کامنت نوشتند. درحالی که بسیاری از آنها در کامنت‌شان با این دختر جوان همدردی کرده بودند، برخی دیگر از او انتقاد کرده بودند که چرا مردم را از سفر به میکونوس منصرف می‌کند.

یکی از آنها نوشت: "این تهمت است، خودت جای دیگری برو اما از تاثیر خود برای منصرف کردن مردم از رفتن به آنجا استفاده نکن". شخص دیگری نوشت: "از اینکه دزد شما را زده است متاسفم، اما اینکه به مردم می‌گویی به آنجا نروند چون دزد شما را زده است، احمقانه است".

 

مدل مانکن جی جی حدید بلا حدید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین