کد خبر: 38633 A

رد درخواست تهیه‌کننده بدنام سینما درباره قاچاق جنسی

رد درخواست تهیه‌کننده بدنام سینما درباره قاچاق جنسی

ایران آرت: "هاروی واینستاین" آخرین تلاش خود برای جلب تجدیدنظر دادگاه فدرال مبنی بر قاچاق جنسی را از دست داد.

"اَلیسون ناتان" قاضی منطقه، درخواست تجدیدنظر "هاروی واینستاین" غول تهیه‌کنندگی هالیوود در مورد "قاچاق جنسی" را نپذیرفت و نظر قاضی پیشین را که اوایل سال جاری میلادی درگذشت "دقیق و متقاعد کننده" خواند.

بنابر این گزارش قاضی پرونده نپذیرفت که این بخش از پرونده اتهامات تجاوزهای جنسی واینستاین که مربوط به قاچاق جنسی است به دایره دوم دادگاه استیناف(تجدیدنظر) ایالات متحده ارجاع شود.

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، وکیل واینستاین در تلاش بود که در روند و مرحله‌ای غیرمعمول، این پرونده را به تجدیدنظر بعدی بکشاند. در این پرونده اغوای هنرپیشه‌های زن برای کسب فرصت‌های هنرپیشگی و تبادل آن با روابط جنسی با آن‌ها را با عنوان "اقدام تجاری جنسی" که از مصادیق قاچاق جنسی محسوب می‌شود، تعریف شده است.

هاروی واینستاین تهیه‌کننده فیلم سابق آمریکایی است. او و برادرش، باب واینستین شرکت سرگرمی میراماکس را تأسیس کردند، که این شرکت چندین فیلم مستقل موفق از جمله دروغ و نوار ویدئویی، بازی گریه، داستان عامه‌پسند، موجودات آسمانی، لاس زدن با فاجعه و شکسپیر عاشق را تولید کرد. واینستین یک جایزه اسکار به خاطر تولید فیلم شکسپیر عاشق و هفت جایزه تونی برای بازی‌ها و موزیکال‌های گوناگون از جمله آگوست: اوسیج کانتی دریافت کرده‌است. او و برادرش بعداً در سال ۲۰۰۵ واینستین کمپانی را تأسیس کردند.

در اکتبر ۲۰۱۷، پیرو اتهامات آزار جنسی علیه واینستین او از شرکتش و آکادمی علوم و هنرهای سینما اخراج شد. تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷، بیش از ۸۰ زن اتهاماتی را علیه واینستین وارد کرده بودند. اتهامات باعث به وجود آمدن کمپین رسانه اجتماعی "#من‌هم"(metoo#) و ادعاهای بسیاری در رابطه با سوءاستفاده جنسی مشابه واینستین، علیه مردان قدرتمند در سراسر جهان شد که اثر واینستین نامیده شد و باعث عزل و برکناری بسیاری از آنان شد.

 

هاروی واینستین آزار جنسی الیسون ناتان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین