کد خبر: 38564 A

رابطه عاشقانه آل پاچینو با زن 39 ساله/ عکس

رابطه عاشقانه آل پاچینو با زن 39 ساله/ عکس

ایران آرت: آل پاچینو که کارنامه چندان درخشانی در رابطه با همسران خود ندارد، اکنون به طور رسمی وارد یک رابطه شده است. رابطه‌ای که امروز از سوی میتال دوهان بازیگر و خواننده اسرائیلی‌تبار علنی شده است.

این زوج که از مدت ها پیش روابط عاشقانه خود را آغاز کرده بودند، اکنون به شکلی آشکار نامزد شده‌اند اما نکته جالب درباره این زوج فاصله سنی چهل ساله است.

به گزارش انتخاب، آل پاچینو یکی از محبوب ترین ستاره های پنج دهه هالیوود است که تا کنون چند بار موفق به کاندیدا و بردن جایزه اسکار شده است. این چهره محبوب که در فیلمهایی برتر نیز جایزه گرفته است اکنون در سن هفتاد و نه سالگی در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با عنوان "روزی روزگاری در هالیوود" بازی کرده و البته فیلم جدید مارتین اسکورسیزی را نیز با بازی رابرت دنیرو پیش رو دارد.

با همه این‌ها به نظر می‌رسد این بازیگر که در روزهای پرکاری به سر می‌برد از زندگی شخصی نیز غافل نشده و با یک هنرمند جوان در ارتباط است. هنوز معلوم نیست که این دو با هم چطور ملاقات کردند ، اما آنها طی دو سال گذشته با هم رویت شده‌اند. دوهان 39 ساله است و آل پاچینو در آستانه هشتاد سالگی، با این اوصاف این زوج را می‌توان از زوج هایی دانست که اختلاف سنی بالایی دارند.

Meital+Dohan+Monogamy+New+York+Screening+After+FJYe1Bs-wVsl

آل پاچینو ازدواج نامزدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین