کد خبر: 38378 A

نامه ظریف به رهبر انقلاب درباره سریال گاندو

نامه ظریف به رهبر انقلاب درباره سریال گاندو

ایران آرت: سخنگوی وزارت امور خارجه درباره نامه ظریف به رهبر انقلاب راجع به سریال گاندو گفت : این خبر را تائید می‌کنم و چنین نامه‌ای از سوی وزیر به رهبری نوشته شد.

سیدعباس موسوی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: صدا وسیما از جمله نهادهای زیر نظر رهبری است و اگر قرار بود گلایه‌ای باشد باید خدمت ایشان گفته می‌شد. برداشت ما این است آنچه تلاش می‌شود در سریال گاندو از وزیر و وزارت امور خارجه نشان داده شود، یک چهره منفعل و بی‌عمل و وا داده است.

وی با بیان اینکه فکر کردیم اگر چنین چیزی وجود دارد، ماندن این وزیر در وزارتخانه جایز نباشد و عزت، حکمت و مصلحت را سرلوحه خود قرار دهد و چنان اقتداری داشته باشد که زبان گویای این ملت باشد.

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ابراز داشت: رهبری انقلاب الطاف داشتند و بیان کردند مطلقا راضی نیستند نسبت به وزیر امور خارجه اهانتی صورت بگیرد. 

ظریف-در-گاندو-1-600x338

محمدجواد ظریف در سریال "گاندو"

به گزارش خانه ملت، محمدجواد ظریف درباره محتوای پاسخ رهبر انقلاب به نامه خود در خصوص سریال گاندو گفت: "رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد."

وی افزود: در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.

ظریف ادامه داد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.

 

رهبر انقلاب محمدجواد ظریف سریال گاندو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین