کد خبر: 38365 A

سلنا گومز در مسیر آنجلینا جولی/ عکس‌

سلنا گومز در مسیر آنجلینا جولی/ عکس‌

ایران آرت: سلنا گومز به عنوان یک هنرمند می‌خواهد جهان را به جای بهتری تبدیل کند و امیدوار است که این کار را از طریق انجام امور خیریّه، تأثیر گذار‌تر از هر زمان دیگری محقق کند. او می‌خواهد از قدرت رسانه‌ای و تریبونی که در دست دارد و با صدای رسای خود به مردم کمک کند. آیا او می‌خواهد نقشی همچون آنجلینا جولی و اوپرا وینفری داشته باشد و در فعالیت‌های خیرخواهانه جا پای آن‌ها بگذارد؟

بنا به گزارش یک منبع نزدیک به این هنرمند و به نقل از "هالیوود لایف" سلنا گومز هیچ وقت نسبت به فعالیت‌های خیرخواهانه و بخشش به نیازمندان بیگانه نبوده است. او کوچکترین سفیر حسن نیّت یونیسف است و دیدار‌های سرزده‌ای از کودکان داشته است. اینطور که سلنا ادعا می‌کند قصد دارد تا روشنایی بخش زندگی دیگران باشد.

این منبع نزدیک می‌گوید سلنا تمام توجه خود را در زمینه سینما و موسیقی متمرکز کرده که جزو جدایی ناپذیر زندگی او به شمار می‌روند، با این حال او در جستجوی امور دیگری است که او را رو به جلو پیش براند و الهام بخش و دارای تأثیر انسانی شگفت انگیز باشد.

256875_863

به گزارش تابناک باتو، سلنا می‌گوید قصد ندارد وارد دنیای سیاست شود و دوست دارد در همین جایگاه خود به بچه‌ها و افراد کم سن و سال‌تر از خود که بهره کمتری از زندگی برده اند، کمک کند.

سلنا گومز در سال ۲۰۰۸ میلادی سفیر یونیسف شد. در اولین کار او در یونیسف برای کمک کردن به کودکان به غنا سفر کرد. وی در یونیسف برنامه‌ها و کنسرت‌های خیریه اجرا کرده است.

256878_265

256876_699

256877_858

آنجلینا جولی سلنا گومز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین