کد خبر: 3825 A

رونالدو و جانی‌دپ با آرایش زنانه+عکس‌ها

ایران آرت: وقتی برای اولین‌بار این عکس از کریس رونالدو را می‌بینیم چشم‌های‌مان گرد می‌شود و یک مصرع به ذهن‌مان می‌رسد: «هر دم از این باغ بری می‌رسد!» از فوتبالیست‌ها انتظار همه چیز را داشتیم غیر از لاک‌زدن به ناخن‌های پا! ابتدا لحظه‌ای شک می‌کنیم که نکند جام یورو روی پاهایش افتاده باشد و ناخن‌هایش را کبود کرده باشد، اما چنین نیست و رونالدو واقعاً به ناخن‌های پایش لاک زده است. او البته قبلاً هم ناخن‌های پاهایش را رنگی کرده است!

رونالدو شش سال پیش در سال 2010 هم در سفری که با نامزدش ایرنا شایک به نیویورک داشت، در حالی دیده شد که لاک مشکی به ناخن‌های پاهایش داشت و حسابی تعجب همه را برانگیخت. سایت دیلی‌میل همان موقع این کار رونالدو را به میل او به مونث‌بودن ربط داد و مکرراً موضوع پدربودن کریس را وسط می‌کشید. این سایت همواره جنجالی نوشته بود: «این‌طوری از پدربودن لذت می‌برند؟ رونالدو با این‌که تنها سه هفته از پدرشدنش می‌گذرد اما هفته گذشته را به خرید و حمام آفتاب و مهمانی گذرانده است».

اما موضوع به این‌جا ختم نشد. کریس به‌تازگی هم سفر لوکس و درجه یکی به میامی داشت؛ در جشن تولد جنیفر لوپز هم حضور به هم رساند و باز هم لاک مشکی روی ناخن‌های پایش جنجال به پا کرده است. شاید این آمریکاست که هر بار سودای زنانگی را با رونالدو عجین می‌کند!

چرا از لاک‌زدن رونالدو تعجب می‌کنیم  

اما چه مواقعی است که ما از رفتار زنانه مردان شگفت‌زده می‌شویم؟ با توجه به این‌که شاید گوشواره‌انداختن کریس آن‌قدری دنیا را شگفت زده نکرد که لاک زدنش کرد.

امروزه در دنیای عجیب و غریب و پیچیده مد، دیگر هیچ چیز سبب‌ساز شگفتی نیست، اما زیبایی برای مردان و زنان استاندارد‌های خاص خودش را دارد. بارها و بارها دیده‌شده که مردان موهای‌شان را رنگ می‌کنند، گوشواره و پیرسینگ می‌اندازند و این دو تا حدودی جا افتاده است و دیگر کسی با دیدن چنین صحنه‌ای شوکه نمی‌شود.

چندی پیش هم عکسی از مسی منتشر شد که موهایش را بلوند پلاتینه کرده بود و حسابی طرفدارانش را غافلگیر کرد چون این کارش بیشتر غیر قابل انتظار بود تا غیر متعارف. مسلماً رنگ مو برای مردان، همچنان بسیار پذیرفته‌شده‌تر از لاک‌زدن انگشت‌های پاهاست! به هر حال به نظر می‌رسد تعطیلات فوتبالی تا مظاهر مردانگی را کلاً از فوتبال جهان نزدوده، بهتر است زودتر تمام شود!

 

حتی جدیداً تراشیدن موهای سر هم حسابی بین خانم‌ها جا افتاده و دیگر کسی از دیدن دختری که موهای سرش را مانند پسران تراشیده است، چشم‌هایش چهار تا نمی‌شود. اما لاک برای آقایان؟!! برای عموم جامعه همچنان عجیب است هر چند اگر در فرهنگ غرب و بین راک‌استارها و بعضی هنرمندان رواج داشته باشداز همین روست که لاک‌زدن از فوتبالیست شماره یک دنیا بعید می‌نماید. 

 

عجیب‌ها و دیگر لاکی‌های پیشارونالدو!

داستان لاک‌زدن و حتی آرایش‌‌های عجیب چهره‌های برجسته، داستان جدیدی نیست. بارها دیده شده که جانی دپ هم لاک زده باشد. آن‌جاست که پیش خود فکر می‌کنیم، نه به آن کت و شلوار زیبا و مردانه‌اش، نه به آن لاک‌های آبی درباری‌اش!

 

عکسی هم از سیل، خواننده معروف می‌بینیم که به ناخن‌هایش لاک زرد نئونی زده که با رنگ پوسته تیره‌اش هم مغایرت داشته باشد و به چشم بیاید.

 

یک بار هم دایان وید، عکسی در اینستاگرامش گذاشت که ناخن‌های پایش را لاک مشکی مات زده بود و نوشته بود راک‌استار‌طوری!

 

شاید بتوان لاک‌زدن هنرمندان را به پای باورهای هنری‌شان گذاشت اما لاک‌زدن ورزشکاران را کجای دل می‌توان قرار داد؟! حتما داستان بروس جنر، قهرمان دو میدانی سابق به گوشتان خورده است. بروس جنر، پدر کایلی و کندال جنر و پدرخوانده کارداشیان‌های معروف است. یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران دهه 70 میلادی در آمریکا که  همیشه دوربین‌ها رویش زوم بود و عکس‌های عجیبی از ابروهای برداشته و ناخن‌های لاک‌زده‌اش منتشر می‌شد و تعجب همه را برمی‌انگیخت و جنجال و سر و صدایی هم به پا کرده بود.

 

بروس جنر نهایتاً در سال 2015 تغییر جنسیت داد و حالا کیتلین جنر شده است و عکس‌هایش با لباس‌های زنانه برندهای معروف روی جلد مجله‌های روز دنیا می‌رود و خانواده‌اش هم مثل همیشه حامی‌اش هستند.

 

و در نتیجه...

با همه این قضایا، لاک‌های ناخن کریس رونالدو برای مردم و رسانه‌ها بسیار نامتعارف و تعجب‌برانگیز بوده است؛ مردم نظرات گوناگونی در این مورد منتشر کرده‌اند. طرفداران دو آتشه‌اش می‌گویند، این همه زنان از مد مردان تقلید می‌کنند، کت و شلوار و کفش مردانه می‌پوشند و کراوات می‌زنند، حالا چه اشکال دارد اگر مردان هم این کار را بکنند؟! آن‌ها اصرار دارند که این کار رونالدو به معنای تمایل به مونث‌بودنش نیست. مخالفان این کار رونالدو هم شدیداً به لاک‌زدن کریس انتقاد کرده و گفته‌اند که حتماً مد بعدی‌اش مالیدن رژ لب قرمز است!

 

جانی دپ کریستیانو رونالدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین