کد خبر: 37808 A

جنجال لباس الهام حمیدی و همسر دوم/عکس

جنجال لباس الهام حمیدی و همسر دوم/عکس

ایران آرت : انگار حاشیه دست از سر الهام حمیدی، بازیگر سینما بر نمی دارد. البته این بار خود او با پوشیدن یک لباس کپی از جنل مونی ، خواننده معروف آمریکایی در مرکز نقدها و حاشیه ها قرار داد. 

خاطرتان هست که الهام حمیدی چندی پیش به جهت پنهان کاری در خصوص ازدواج اولش در یک برنامه تلویزیونی با حملات تند و شدید مخاطبان روبرو شده بود، او حالا در جشن حافظ با دومین همسرش راهی این اتفاق سینمایی شد اما گویا همین شوکی که به سینمادوستان داد برایش کافی نبود و با پوشیدن لباسی بسیار آشنا برای اهل هنر، حسابی همه را حیرت زده کرد. 

20190713_220146

شباهت پوشش الهام حمیدی در مراسم جشن حافظ با استایل جنل مونی (خواننده) در مراسم مت گالا ۲۰۱۹ خیلی زود تیتر رسانه ها شد. زیرا اتفاقا مراسم “مت گالا” که خیریه ای بسیار معروف است به جهت لباس‌های عجیب و غریب مهمانان شهرت دارد و لباس های مهمانان زود ترند می شود.

در عین حال معلوم نیست از کجا قیمت این لباس خانم حمیدی رو شد که خودش بر آتش اظهار نظرهای تند و تیز منتقدان افزود و دوباره مبحث شرایط دشوار اقتصادی مردم و بی دردی سلبریتی ها دهان به دهان چرخید. برای این لباس قیمت بالای ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شد و اعتراض کاربران فضای مجازی را برانگیخت. آنها این قیمت را برای یک کار کپی بسیار زیاد می دانستند.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگری است که ماجرای طلاق و ازدواج مجددش حسابی حاشیه‌ساز شد. وی که سال‌ها قبل با همسر اولش در مسابقه تلویزیونی شرکت کرده بود زمانی که به دورهمی مهران مدیری آمد گفت که مجرد است و این موضوع باعث هجمه کاربران به وی شد. این بازیگر در واکنش به این حملات نوشت: واقعا از دست بعضی‌ها نمی توان آب خورد و براحتی اسم وفامیلت و گفت چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی، من پنهان کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر و مدتهاست مجردم و ازدواج نکردم.

خبر ازدواج مجدد الهام حمیدی هم خیلی مورد توجه قرار گرفت. وی چند روز قبل در اعتراض به سرک کشیدن در زندگی‌اش نوشت: همه ما عیب و ایراد داریم، همه ما در زندگیمان رازهایی داریم که نمی‌خواهیم کسی از آن سر در بیاورد. اما نمی‌دانم چرا بعضی ها اصرار دارند در زندگی دیگران کنجکاوی کنند حالا همین‌ها چنان دو دستی زندگیشان را چسبیده‌اند که هیچکس نمیفهمد در زندگیشان چه می‌گذرد. خلاصه اینکه ما برای خودمان زندگی می کنیم.

 

سلبریتی های ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین