کد خبر: 36851 A

دستگیری زوجی که از بازیگر معروف سوءاستفاده می‌کردند

دستگیری زوجی که از بازیگر معروف سوءاستفاده می‌کردند

ایران آرت: فرانچسکو گالدِلی ۵۸ ساله و وانیا گُفی ۴۵ ساله، زوجی که از نام و اعتبار جرج کلونی، ستاره بزرگ هالیوود، سوءاستفاده می کردند و از سال ۲۰۱۳ فراری بودند، سرانجام بازداشت شدند.

این زوج کلاهبردار به "بانی و کلاید" ایتالیایی شهرت پیدا کرده اند. بانی و کلاید یک زوج سارق مشهور آمریکایی بودند که با دزدی ماهرانه از بانک‌ها در دهه ۳۰ میلادی به شهرت رسیدند و چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی نیز از زندگی آنها ساخته شده است.

جرج کلونی در سال ۲۰۱۰ از آنها شکایت کرد و در دادگاهی در ایتالیا علیه این زوج شهادت داد و گفت که آنها از نام، امضاء، و تصاویرش برای تبلیغ برند مد خود استفاده کرده اند.

این زوج کلاهبردار ایتالیایی تحت تعقیب به تایلند گریختند و در آنجا یک خرید و فروش اینترنتی راه انداختند. آنها تصاویر اجناس لوکس را پست می کردند؛ ولی برای خریداران این محصولات، بسته های کوچک نمک پست می کردند.

آنها تعدادی از این کالاها را نیز با امضاء و عکس "جورج کلونی" می فروختند و ادعا می کردند این هنرپیشه و کارگردان بزرگ سینما کیفیت اجناس آنها را تأیید کرده است.

در عین حال، عکسهایی از خود را با آقای کلونی فتوشاپ می کردند و نشان می دادند که در رویدادهای گوناگون، او برای برند آنها تبلیغ می کند.

پلیس سرانجام آنها را با پهپاد تعقیب کرد و در یک ویلای باشکوه در تایلند گیر انداخت.

 

امل کلونی جرج کلونی آقای بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین