کد خبر: 36666 A

مدل مشهور عکس های مستهجن در تهران!

مدل مشهور عکس های مستهجن در تهران!

ایران آرت: کیهان و باشگاه خبرنگاران تلویزیون مدعی شدند: یک پروژه سینمایی در سکوت خبری، پذیرای یک مدل عکس‌های غیراخلاقی بود.

این بازیگر که به سختی می‌توان عکسی قابل انتشار از وی پیدا کرد، سال‌هاست که به‌عنوان مدل عکس‌های مستهجن فعالیت می‌کند و حتی صفحه شخصی وی نیز مملو از چنین تصاویری است.

کیهان نوشت استفاده از بازیگران خارجی امری مرسوم در سینمای ماست؛ به‌ویژه در تولیدات مشترک بین ایران و دیگر کشورها، شاهد حضور بازیگران غیروطنی هستیم. اما مشخص نیست که سازمان سینمایی وزارت ارشاد چگونه مجوز بازی یک مدل غیراخلاقی را در فیلمی داخلی داده است؟

کیهان افزود: کارگردان این فیلم سال‌ها قبل به‌عنوان هنرجویی مذهبی و ارزشی، با بهره از امکانات برخی از نهاد‌ها فیلمساز شد. اما سال‌هاست که به ساخت فیلم‌های سخیف و «هندی» مشغول است و در تازه‌ترین فعالیت خود نیز همکاری با مدلی بدکاره را پذیرفته است.

چنانکه از بازتاب های این خبر و واکنش ها به آن برمی آید گویا مقصود کیهان ایشی گوپتا بازیگر زن فیلم سینمایی «دختر شیطان» ساخته قربان محمدپور است که حتمن عکس هایش در کنار حمید فرخ نژاد دیده اید. 

حتی فرخ نژاد به این حمله عجیب غریب کیهان پاسخ داده و درباره دختر شیطان و اتهام به ایشی گوپتا متنی نوشته که در لینک زیر می توانید بخوانید

پاسخ حمید فرخ نژاد به حضور مدل عکس های مستهجن در فیلم دختر شیطان

 

ایشی گوپتا

فتو پورن عکس های پورنو فیلم های پورنو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین