کد خبر: 36603 A

ثبت رکورد تماشاگری که ۱۰۳ بار یک فیلم را تماشا کرد!

ثبت رکورد تماشاگری که ۱۰۳ بار یک فیلم را تماشا کرد!

ایران آرت: یکی از طرفداران دنیای سینمایی مارول و فیلم "انتقام جویان" در گینس رکورد زد.

فیلم سینمایی "انتقام جویان؛ پایان بازی" در حال حاضر دومین فیلم پرفروش جهان است. یکی از هواداران افراطی سینمای مارول تا کنون فیلم سینمایی جدید این کمپانی را ۱۰۳ بار تماشا کرده تا بیشترین مشارکت را در فروش ۲ میلیارد و هفتصد میلیونی این فیلم داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مووی وب، ایده تماشای زیاد فیلم‌های سینمایی مارول در سینما‌ها بی سابقه نبوده است و سال گذشته آنتونی میشل فیلم سینمایی "انتقام جویان:جنگ ابدیت" را ۴۵ بار دیده بود که باعث شد به پشت صحنه فیلم پایان بازی راه پیدا کند و رکورد خود را نیز در گینس ثبت کند.

آستین آلانیس آخرین کسی است که توانسته با ۱۰۳ بار دیدن فیلم سینمایی پایان بازی، رکورد قبلی را جا به جا کند. این طرفدار تصویری از صد و سومین دفعه تماشای این فیلم عکس منتشر کرده و شکسته شدن رکورد قبلی را خبر داد.

او هر دفعه که به سینما می‌رفت، با بلیت فروشان سینما عکس می‌انداخت. این موضوع برای او بیش از هزار دلار خرج برداشته است. البته هزار دلار مقدار ناچیزی در مقابل فروش دو میلیاردی این فیلم است، اما زمانی که برای دیدن این فیلم صرف شده، شگفت انگیز است. او بیش از ۳۰۰ ساعت از وقت خود را صرف دیدن این فیلم کرده است! این به معنای گذراندن دو هفته پیاپی و بدون استراحت در سینماست.

گفتنی است؛ انتقام جویان در هفته گذشته ۴.۸ میلیون دلار فروش کرد و به تدریج در هفته‌های آتی از گیشه‌های فروش محو خواهد شد.

 

انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی دنیای سینمایی مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین