کد خبر: 36598 A

مسابقه داج‌بال میان بازیگران زن و بازیگران مرد

مسابقه داج‌بال میان بازیگران زن و بازیگران مرد

ایران آرت: "میشل اوباما" هفته‌ی آینده در "شوی دیروقت دیروقت" (The Late Late Show) "جیمز کوردن" رهبری هم‌بازیان آمریکایی خود را در مصاف با یاران بریتانیایی کوردن برعهده می‌گیرد.

در این اپیزود که ۱۷ ژوئن روی ایر می‌رود، بانوی اول سابق ایالات متحده تیم منتخب تماماً زنانه و آمریکایی خود شامل "ملیسا مک‌کارتی"، "میلا کونیس"، "لینا ویت"، و "کیت هادسون" را هدایت می‌کند. بازیکنان تیم تماماً‌ مردانه و بریتانیایی کوردن نیز شامل "هری استایل"، "بندیکت کامبربچ"، "جان بردلی" ستاره‌ی "بازی تاج‌وتخت" و "رگی واتس" رهبر نوازندگان شوی کوردن می‌شوند.

به گزارش سی نما، این زورآزمایی داج‌بال بخشی از چهار اپیزود شوی کوردن در لندن خواهد بود. "کریس همسورث" ستاره‌ی "ثور" و‌ "مردان سیاهپوش: بین‌المللی" به همراه بازیگران "اکس-من: ققنوس تاریکی" از جمله "سوفی ترنر"، "جیمز مک‌آووی"، "مایکل فاسبندر"، و "جسیکا چستین" در بخش‌های جذاب دیگری در لندن به کوردن می‌پیوندند. کوردن علاوه بر این سفر کوتاهی هم به پاریس می‌کند تا "موزیکال کراس‌واک" با الهام از "بینوایان" را در "طاق پیروزی" اجرا کند.

دیگر مهمانان شوی کوردن در لندن شامل "جیک جیلنهال"، "مایکل شین"،‌ "لوئیس تاملینسون"، "جیلین اندرسون"، "میلی بابی براون"، "پل جیاماتی"، "تام هنکس"، "لیلی جیمز"، "ایان مک‌کلن" و "سایمون پگ" می‌شوند. "دیوید بلین" و "لیتل میکس" نیز در شوی کوردن نمایش‌هایی اجرا می‌کنند.

"شوی دیروقت دیروقت" برای سومین سال متوالی به لندن می‌رود. در سال‌های گذشت "پل مک‌کارتی" و "اندرو لوید وبر" در کنار کوردن حاضر شدند. چهار اپیزود شو در لندن از شبکه‌ی CBS ایالات متحده و Sky بریتانیا پخش می‌شود.

 

میشل اوباما بازیگر زن ملیسا مک کارتی کیت هادسون بندیکت کامبریج هری استایل داجبال
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین