کد خبر: 36455 A

مصدومیت و از حال رفتن هلیا امامی سر سریال "از یادها رفته"/عکس

مصدومیت و از حال رفتن هلیا امامی سر سریال "از یادها رفته"/عکس

ایران آرت: هلیا امامی بازیگر سینما و تلویزیون که ماه رمضان امسال با سریال "از یادها رفته" در تلویزیون دیده شد، پس از پایان پخش سریال درباره مصدومیت‌های متعدد خود و سختی‌هایی که برای بازی در این سریال تحمل کرده است نوشت.

او با انتشار عکسی که در آن از حال رفته و زیر سرم قرار گرفته است در صفحه اینستاگرامش نوشت: "من از تمام خودم برای مهربانو خرج کردم ....چه روحی چه جسمی . روزی که سر کار توی ریل دوربین خوردم زمین و پام شکست و باید بخاطر مهربانو و ادامه زندگیش از خودم میگذشتم و یک روز بعد گچ پام رو باز کردم و رفتم جلوی دوربین از درد نفس کشیدن هم سخت میشد و چه روزهایی که از سنگینی کار دچار افت فشار میشدم .... آسیب دیدگی مهره گردن و کمر سر یکی از پلان‌ها و هر روز فیزیوتراپی و بلافاصله لوکیشن و فیلمبرداری .... اما به عشق شما با انرژی ادامه دادم امیدوارم نتیجه زحمات به دل شما نشسته باشه که از هر چیز برام با ارزش‌تر هست."

5204255 (1)
 

هلیا امامی، بازیگر نقش اصلی سریال به نام مهربانو است که پس از درس خواندن در فرانسه و بازگشت به ایران، به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور، دچار بحران شدیدی می‌شود. او همچنین میان عشق خسرو (با بازی حسین یاری) و مهراد (با بازی رضا یزدانی) سرگردان است و ...

 

هلیا امامی بهرام بهرامیان خانم بازیگر از یادها رفته
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین