کد خبر: 36312 A

تهدید شدن یک خواننده به مرگ و واکنش سلمان خان

تهدید شدن یک خواننده به مرگ و واکنش سلمان خان

ایران آرت: پس از تهدید به مرگ «سونا موهاپاترا» آوازه‌خوان هندی توسط یکی از هواداران سلمان خان، این هنرپیشه بالیوودی نظر خود پیرامون تاثیرات منفی شبکه‌های اجتماعی را به اشتراک گذاشت.

به گزارش فارس به نقل از تایمز آو ایندیا، «سلمان خان» ستاره مشهور بالیوود که به تازگی فیلم «بهارات» را در کنار «کاترینا کایف» بازی کرده، اینبار نه بخاطر فیلم که بخاطر تهدید به مرگ «سونا موهاپاترا» خواننده از سوی یکی از هوادارانش در توئیتر، تیتر اخبار و حواشی رسانه‌ها و فضای مجازی شده است.

سلمان خان پس از انتشار این خبر ناراحت‌کننده در توئیتر نوشت: زمانی‌که شما می‌دانید کسی که کامنت زیر عکس شما می‌نویسد، هویتی جعلی از خود ارائه می‌دهد و شما باید به سادگی و خیلی راحت او را نادیده بگیرید، زیرا اهمیتی ندارد. زیرا کسی که هویت واقعی خود را ارائه کند، مراقب رفتار و گفتار خود خواهد بود.

او در ادامه افزود: بسیاری اوقات جنگ میان باشگاه‌های هواداران هنرمندان باعث لطمه شدید به آن هنرمند می‌شود. در مورد کسانی هم که به اشتباه فکر می‌کنند می‌توانند هویت خود را پنهان کنند باید گفت که تنها در عرض ۵ دقیقه می‌توان رد آن‌ها را گرفت و آن‌ها را شناسایی کرد، هرچند گفتم که من واقعا به این موارد اهمیتی نمی‌دهم.

 

بالیوود سلمان خان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین