کد خبر: 36247 A

اعتراض خانم بازیگر به رفتارهای ضدمردانه

اعتراض خانم بازیگر به رفتارهای ضدمردانه

ایران آرت: مریل استریپ که اخیراً با سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" به خانه هوادارانش رفنه است عبارت "مردانه مسموم" را مورد انتقاد قرار داده است و گفته این عبارت برای مردان توهین‌آمیز است. او گفته "ما با بیان اینکه چیزی مردانه مسموم است به پسرانمان آسیب می‌رسانیم. زنان می‌توانند خیلی سمی باشند. مردم سمی هستند."

استریپ در نیزگردی درباره دومین فصل "دروغ‌های کوچک بزرگ"، یک سریال زنانه سخن می‌گفت و این بخث را زمانی مطرح کرد که نیکول کیدمن، همبازی او طرفدار مردی را فراهواند که به کیدمن از لذتش نسبت به سریال‌های اولیه گفته بود.

استریپ ادامه داد:"ما فرشتگان خوبمان را داریم و فرشتگان بدمان را هم داریم. فکر می‌کنم برچسب‌ها کمتر از آنچه تلاش می‌کنیم به دست آوریم، مفید باشند، که یک ارتباط مستقیم میان آدم‌هاست. همه ما با هم در قایق هستیم. باید کاری کنیم که کار کند."

به گزارش تسنیم، استریپ یکی قهرمانان برجسته حقوق زنان در هالیوود است. او سخنگوی موزه ملی تاریخ زنان است و در 2015 اعلام شد او سرمایه 40 نویسنده زن را تأمین می‌کند.

استریپ که مادر سه دختر و یک پسر است در 2015 برچسب فمنیست را به نفع آنچه انسان‌گرایی تشریح کرد، رد کرد. همان سال در نقش املین پانکهارست در فیلم "حق رأی" ظاهر شد؛ در حالی که با دیده شدن فیلم، توجهات به سوی کمبود منتقد فیلم زن در انبوه سایت Rotten Tomatoes جلب شد.

سال گذشته استریپ یکی از اعضای مؤسس ابتکار عمل زمان برای محافظت زنان از آزار و اذیت و تبعیض بود.

 

مریل استریپ دروغ های کوچک بزرگ خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین