کد خبر: 36164 A

سومین سال آزادی خواننده معروف از زندان/عکس

سومین سال آزادی خواننده معروف از زندان/عکس

ایران آرت: گوچی مین، رپر معروف آمریکایی با پخش ویدیویی در اینستاگرام اعلام کرد که سومین سال آزادی اش را جشن گرفته و بالغ بر ۱۰۰۰ روز است که دست از لبخندزدن بر نداشته است.

او در این فیلم که توسط همسرش گرفته شده میگوید :"امروز سومین ساله که از حبس آزاد شدم؛ همسرم یک منبع الهام بزرگ برای من است؛ ممنونم ازت!"

2

به گزارش نوا، گوچی را نمی‌توان به خاطر روزهای گذشته‌اش سرزنش کرد. حالا او با درخشش بی نظیرش، آلبوم ها و ترک های پرفروشی را روانه‌ی بازار موسیقی کرده و خودش را سالم و پاک نگه داشته است. او پس از ازدواج با Keyshia Ka’Oir، یک کتاب زندگینامه اش را هم نوشته است. علاوه بر همه‌ی این‌ها، سال‌های حضور او در زندان، به او زمانی را داد تا پس از غیبتش به نسل جدید رپر ها بازگردد و خود را به عنوان یک نوآور معرفی کند.

گوچی حضورش در زندان را دلیلی بر به وجود آمدن سبک زندگی سالمش می‌داند. از این نکته هم غافل نشویم که او پشت میله های زندان به اعتیاد خود پایان داد.

او در مصاحبه ای با Zane Lowe گفت :"فکر میکنم که ممکن بود بمیرم! من نمی خواهم کارهایی مثل کار های گذشته ام را انجام دهم. اما نمیدانم. مواد مخدر میتوانست من را بکشد پس شما هیچوقت از آینده خبر ندارید. البته زندان هم خیلی سخت بود."

او در سال ۲۰۱۷ و پس از درخشش ترک معروف Black Beatles (آهنگ معروف چالش مانکن که در فضای مجازی به شدت پخش و شنیده شد)، به شهرت چند برابری در جهان رسید و توانست جایزه MTV را نیز از آن خود کند.

خواننده رپر معروف گوچی مین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین