کد خبر: 36138 A

نامه بسیار عجیب نجفی درباره قتل میترا

ایران آرت : رسانه ها از جمله سحام و خبرآنلاین نوشته اند: شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران بعد از دستگیری نجفی از نامه‌ای سخن گفته بود که محمدعلی نجفی پس از قتل همسرش، از خودش به جا گذاشته بود.

محمدعلی نجفی این نامه را در منزل دختر خود گذاشته بوده و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است. 

در متن نامه، شهردار سابق تهران مدعی شده که همسرش با مرد دیگری در ارتباط بوده است. بنا به ادعای وی، او بارها از همسرش خواسته تا به ارتباطش با آن مرد خاتمه دهد. 

محمدعلی نجفی در نامه خود گفته که پس از تداوم این تماس ها، از نظر او مهدورالدم محسوب می شده و بر همین اساس همسرش را به قتل رسانده است. 

چندین ماه پیش نیز محمدعلی نجفی از وی خواسته بود تا با دریافت یک منزل مسکونی از وی طلاق بگیرد، اما همسرش مصرا خواستار ادامه این رابطه بوده است. 

این ادعاها بر اساس محتوای نامه ای است که توسط آقای نجفی نگارش شده و از صحت و یا عدم صحت ارتباط خانم میترا استاد با فرد دیگر، مستقلا اطلاعی در دست نیست.

نجفی پس از قتل کجا رفت؟ 

محمود علیزاده طباطبایی که از وکلای برجسته پرونده‎‌های قضایی مرتبط با چهره‎های سیاسی است درباره حکم احتمالی پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی توضیحاتی داد.

محمود علیزاده طباطبایی از وکلای برجسته پرونده‎های قضایی درباره اینکه آیا برای نجفی حکم اعدام صادر می‎شود، تصریح کرد: از نظر من بدون شک برای نجفی حکم اعدام صادر نمی‎شود اما بنده اطلاع دقیقی از نحوه و علت اینکه چرا این موضوع رخ داده است اطلاع ندارم.

وی درباره اینکه محمدعلی نجفی با چه حکمی امکان حمل سلاح را داشته است، اظهار کرد: در کشور ما بسیاری از مقامات و مسئولیت دارای سلاح هستند و این روند از طریق تایید کمیته‎ای در سازمان قضایی نیروهای مسلح صورت می‌‎گیرد و در واقع به خیلی از افراد از این طریق مجوز حمل سلاح داده می‎شود و این قاعده درباره نجفی نیز صدق می‎کند و وی بدون شک مجوز حمل سلاح داشته است.

این حقوقدان خاطرنشان کرد: طبق مفاد قانونی قتل یک جرم خصوصی است و در صورتی که اولیای دم رضایت دهند فردی که مرتکب چنین جرمی شده است حبس محدودی را سپری می‎کند ولی بعد آزاد می‎شود البته درباره خانم میترا استاد باید بگویم که وی یک فرزند پسر بزرگ دارد که می‎تواند درباره نحوه تعیین مجازات قاتل تصمیم بگیرد.

طباطبایی تاکید کرد: آنطور که بنده از نزدیکان وی سوال کردم نجفی پیش از اعتراف برای مشورت به قم سفر کرده است و بعد از آن با حضور در اداره آگاهی شاپور به قتل همسر خود اعتراف کرده است.

 

توئیت ابهام آلود کرباسچی

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران و هم حزبی نجفی  به قتل میترا استاد توسط شهردار سابق تهران واکنش نشان داد.

 کرباسچی در توئیت نوشته است؛ ماهیت تاسفبار حادثه قتل میترا استاد هرچه باشد نمی توان مسئولیت کسانی را که دو سال قبل علیرغم اصرار و تذکر برخی دلسوزان ومراکز مسئول، این چاه ویل را برای اصلاحات و نجفی حفر کردند نادیده گرفت.

او این توئیت را با هشتگ #شهرداری، #نجفی و #اصلاحات منتشر کرده است.

 

محمد علی نجفی میترا استاد
نظرات خوانندگان
  • مریم
    پاسخ

    این حرفا چیه. تهدید کرده لوت میدم کشتتش.

  • احسان
    پاسخ

    زنی که میره با مرد متاهل ازدواج میکنه که خیلی پیر تر از خودشه قطعا برای مالش سراغش رفته و حتما وقتی شوهرش پیشش نیست خلا های عاطفیشو با مردی که همسن خودشه و درکش میکنه میگذرونه من خودم این را به وضوح دیدم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین