کد خبر: 36062 A

رفتار نژادپرستانه با خواننده سرشناس در هتل محل اقامتش

رفتار نژادپرستانه با خواننده سرشناس در هتل محل اقامتش

ایران آرت: میک میل رپر سرشناس آمریکایی می‌گوید که از ورودش به هتل مجلل The Cosmopolitan شهر لاس وگاس، به دلیل تخطی از قوانین، جلوگیری شده است. این خواننده در اینستاگرامش گفت که تیم حفاظتی این هتل با این کارها رفتار فوق نژادپرستانه ای را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

جو تاکوپینا وکیل شخصی میک در مصاحبه‌ای تلفنی با Pitchfork گفت: میک شب ۲۵ می برای برگزاری کنسرت‌هایش وارد این هتل شد و به محض رسیدن و پیاده شدن از ماشین با تیم حفاظتی مواجه شد که او را تهدید به دستگیری هم کردند.

به گزارش نوا، میک، ویدیویی را هم از این صحنه ها در اینستاگرامش منتشر کرده که نشان می‌دهد دو مرد با لباس حفاظتی در مقابلش ایستاده اند و میک به آنان می‌گوید: «چجوری میتونین من رو تهدید به دستگیری کنید؟»

یکی از آن دو مرد پاسخ میدهد :«ما یک ملک خصوصی هستیم؛ این قرار ماست! در این لحظه با توجه به اطلاعاتی که در دسترس داریم، از حضور شما در این هتل ممانعت میکنیم. ما حق انجام این کار رو داریم.»

میک پاسخ میدهد:« چه اطلاعاتی؟ از انجام کار با من خودداری میکنید؟ بهم میگین که اگر خارج نشم دستگیرم میکنید؟»

همان مرد پاسخ میدهد: «‌ نه نه! چیزی که ما میگوییم تنها ممانعت از حضور شماست.»

آن یکی مرد نیز میگوید: «اگر فورا از اینجا خارج نشید، ما مجبوریم که شما را دستگیر کنیم! اگر دوباره به اینجا برگردید به دلیل اینکه به طور جدی به هشدارها توجه نکردید، باز هم دستگیر خواهید شد!»

جو تاکوپینا، وکیل میک هم نامه ای برای مدیریت هتل، Anthony Pearl نوشته و گفته: عدم نمایش یک دلیل موجه از طرف هتل شما برای ممانعت حضور آقای ویلیامز (میک)، گویای همه چیز است. ما اطلاعاتی را بدست آوردیم که نشان می دهد هتل شما یک لیست از خوانندگان سیاه پوست آفریقایی-آمریکایی تهیه کرده و از حضور آنان در هتل بدلیل فرهنگ و یا رنگ پوستشان، ممانعت بعمل می آورد. با توجه به قانون فدرال آمریکا، این کار یک تبعیض نژادی آشکار بوده و شما را به خسارات قابل ملاحظه ای منتهی میکند. ما از شما درخواست عذرخواهی از این هنرمند را داشته و تنها به  شما اخطار می دهیم؛ در صورت نادیده گرفتن آن از تمامی مسیرهای قانونی برای مقابله با شما استفاده خواهیم کرد.

مسئولین این هتل نیز در مصاحبه ای با Pitchfork گفته اند که آنان درباره‌ی مسائل قانونی نظری ندارند اما امنیت و راحتی مهمانان همواره اولویت اول آنان است.

 

نژادپرستی رپر رپر معروف نژادپرستانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین