کد خبر: 35907 A

جذاب‌ترین روز زندگی آریانا گرانده/عکس

جذاب‌ترین روز زندگی آریانا گرانده/عکس

ایران آرت: آریانا گرانده روز ۱۸می، پس از بازدید از مرکز فضایی ناسا در ایالت تگزاس، این روز را جذاب ترین روز زندگی اش توصیف کرد.

گرانده روز شنبه به مرکز فضایی جانسون در شهر هیوستون تگزاس رفت و این تجربه را از طریق استوری های اینستاگرام با هوادارنش به اشتراک گذاشت. به گزارش نوا، این خواننده که لباس فضانوردی به تن داشت گفت :"از ناسا برای ساختن جذاب ترین روز زندگی ام تشکر میکنم."

سپس این سوپراستار ۲۵ساله بر روی ویدیو اش نوشت :"ذهن من هنوز در حال پردازش و هضم هر ثانیه از اتفاقاتیست که برام افتاد و نمیتونم برای اشتراک بیشتر این تجربه با شما صبر کنم. چه روز ویژه ای برای من بود؛ خیلی خیلی از کار سخاوتمندانه ای که برای من و اطرافیانم انجام دادید ممنونم."

rs_634x1024-190519124454-634-ariana-grande-nasa-1-051819

آریانا در ویدیویی دیگر تصویری از اتاق کنترل عملیات ، درحالیکه پیامی شخصی بر روی صفحه آن نوشته شده بود، منتشر کرد :" آریانا گرانده، به اتاق کنترل عملیات خوش آمدی!"

اینستاگرام رسمی ناسا هم پست ها را بازنشر کرد و بخشی از یکی از اشعار آریانا را بعنوان کپشن نوشت :"تو مثل کهکشان میمونی و ما مثل ناسا!"

052019_ariana_grande_nasa

در حال حاضر این خواننده در هیوستون، خودش رو برای آخرین کنسرت از تور امسالش آماده می‌کند و یکشنبه در دالاس هم اجرا خواهد داشت.

 

ناسا آریانا گرانده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین