کد خبر: 3553 A

انبوه حملات حمید گودرزی را مجبور به واکنش کرد/عکس

ایران آرت : انبوه حملات سرانجام حمید گودرزی، بازیگر سینما تلویزیون را مجبور کرد اعلام کند مقصودش از این جمله که " یک نفر با یک زیر پوش و یک گریم در شش فیلم بازی می کند... بسته به اینکه رگ گردنش چقدر بیرون زده باشد سیمرغ می گیرد..." نوید محمدزاده نبوده است. 

این جملات سبب شده بود دوستداران نوید محمدزاده به صفحه مجازی گودرزی یورش ببرند و چنانکه می شود حدس زد برخی با ادبیات نه چندان پسندیده، گودرزی را به گوشه رینگ بردند 

سرانجام، ساعتی پیس  حمید گودرزی در اینستاگرام خود عکسی از نوید محمدزاده را منتشر کرد و به حواشی پیش‌آمده درباره سخنانش در برنامه «دورهمی» پاسخ داد.

 حمید گودرزی با انتشار متنی در اینستاگرامش، تعبیر حرف‌های شب گذشته خود در برنامه «دورهمی» را که به نظر می‌رسید خطاب به نوید محمدزاده باشد، تکذیب کرد.

این بازیگر ضمن انتشار عکسی از نوید محمدزاده نوشت:

«درود بر هنر و هنر دوستان
این روزها متأسفانه باند و باندبازى به فرهنگ عده‌اى از مردم نازنینمون هم کشیده شده که صد البته از ماست که بر ماست 
نوید عزیز طبق تلفنی که با هم صحبت کردیم برات گفتم که من به هیچ عنوان منظورم تو نیستی عزیزم و منظورم ازسینمای زیر پیر هنی سینمای تلخ و ناامید کننده‌ای است که متاسفانه این روزها سایه‌‌اش سینمای ایران را در بر گرفته به هر حال تو یکی از بهترین بازیگران این مملکت هستی و برایت آرزوی سیمرغ های بیشتر و شادی های افزون تر را از خدای بزرگ خواستارم.»

 

نوید محمدزاده برنامه دورهمی حمید گودرزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین